[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ربیعی محروم شد، روزنامه شیراز نوین

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور حکمی، سرمربی ذوب آهن را تا اطلاع ثانوی محروم کرد. به گزارش ورزش سه، پس از شکست دو بر یک شاگردان محمد ربیعی برابر مس رفسنجان، او در نشست خبری پس از مسابقه، به انتقاد از داوری مسابقه پرداخت و معتقد بود که مدافع عراقی مس باید از زمین بازی اخراج می‌شد.
ربیعی گفت: هفته گذشته مقابل شمس آذر بسیار به مساله داوری پرداختند، اما در این بازی مسائل داوری خیلی تأثیرگذار بود؛ علی عدنان می‌توانست با دریافت کارت زرد دوم اخراج شود. نمی‌خواهم به داوری گیر بدهم؛ می‌خواهم بگویم نباید داوری‌ به خاطر اتفاقات هفته گذشته علیه ما باشد. تیم حریف باید در این دیدار 10 نفره می‌شد، اما به هر حال اتفاقات فوتبال است،
حالا نیز فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای، از محرومیت ربیعی خبر داده است. در این اطلاعیه آمده است: «در پایان دیدار برابر مس رفسنجان، از سوی محمد ربیعی، سرمربی تیم ذوب آهن تخلفاتی مبنی بر عدم رعایت ماده 71 مقررات انضباطی ناشی از مصاحبه علیه داور مسابقه رخ داده و درخور صدور قرار دستور موقت است.
به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی، نامبرده از حضور در مسابقات محروم است و باید دفاعیات خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی ارسال کند. رأی صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است».

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی