[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

آغاز فرایند ثبت‌نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس در فارس، روزنامه شیراز نوین

رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: فرایند ثبت‌نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در فارس که هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه آغاز شد، تا سوم آبان‌ماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط و امور بین‌الملل استانداری فارس، اسماعیل قزل‌سفلی رئیس ستاد انتخابات استان فارس با بیان اینکه فرایند ثبت‌نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در فارس که هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه آغاز شد، تا سوم آبان‌ماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، گفت: بر این اساس، آن دسته از داوطلبان نمایندگی مجلس که در مرحله پیش‌ثبت‌نام شرکت کرده و کد رهگیری دریافت کرده‌اند، طی مدت مذکور با مراجعه به سامانه keshvar.moi.ir نسبت به قطعی کردن ثبت‌نام خود اقدام کنند. وی ادامه داد: امکان ویرایش اطلاعات فقط تا زمانی که داوطلبان ثبت نهایی را نزده‌اند، وجود دارد و پس از آن امکان بازگشت دوباره و ویرایش اطلاعات وجود ندارد و بنابراین لازم است که داوطلبان اطلاعات خواسته‌شده را با دقت وارد کنند.
او اظهار کرد: همچنین در این مرحله امکان جابه‌جایی حوزه انتخابیه که داوطلبان در مرحله پیش‌ثبت‌نام انتخاب کرده‌اند، وجود دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: همچنین در اجرای قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضروری است که داوطلبان در زمان ثبت‌نام قطعی یک شماره حساب غیرتجاری در سامانه وارد کنند.
قزل‌سفلی افزود: همچنین برابر قانون جدید انتخابات، داوطلبان باید پنج سال سابقه اجرایی، قضایی، آموزشی و پژوهشی داشته باشند و گواهی معتبر آن نیز به تأیید بالاترین مقام نهاد یا مؤسسه رسیده باشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی