[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

منطقه ۵ با سرعت در حال رشد است ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش دریافتی شیرازنوین، پنجمین بازدید نظارتی مدیریت شهری از مناطق یازده‌گانه و دیگر سازمان‌ها و دوایر این کلان‌شهر به‌منظور بررسی خدمات‌رسانی بهتر و ایجاد امید در سومین سال شورای اسلامی شهر شیراز، به شهرداری منطقه ۵ شیراز رسید.
پنجمین بازدید نظارتی مدیریت شهری از مناطق یازده‌گانه و دیگر سازمان‌ها و دوایر این کلان‌شهر به‌منظور بررسی خدمات‌رسانی بهتر و ایجاد امید در سومین سال شورای اسلامی شهر شیراز، به شهرداری منطقه ۵ رسید.
در این بازدید نیم‌روزی مطابق بازدیدهای نظارتی دیگر در وهله نخست میز خدمت چند ساعتی با هدف تکریم ارباب رجوع و رضایت مردم انجام گرفت و سپس مدیریت ارشد شهری و شورای اسلامی شهر با هدف تکریم کارکنان به گفت‌وشنود با مدیران و کارکنان منطقه پرداختند.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص این بازدید نظارتی اظهار کرد: در این بازدید که شهردار کلان‌شهر و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری نیز حضور داشتند، از منطقه ۵ بازدید شد و در این بازدید، علاوه بر دیدار و گفت‌وگوی مردمی که با جمعیت بسیار خوبی انجام شد و رضایتمندی خوبی وجود داشت، دیدار و گفت‌وگو با کارکنان شریف این منطقه نیز انجام شد که اتفاقات خوبی افتاد.
سید ابراهیم حسینی با بیان اینکه در این جلسه کاملاً صمیمانه، بررسی کارشناسی مسائل این منطقه نیز انجام شد، تصریح کرد: منطقه ۵ منطقه خوب، فعال و رو به رشدی است و مسائل و مشکلات و محرومیت‌های خاص خودش را دارد؛ ولی کاملاً آثار زحماتی که همکاران ما در سطح منطقه می‌کشند، مشهود است و نوید یک آینده خوب را می‌دهد. او ابراز امیدواری کرد: مردم این منطقه، شاهد منطقه‌ای خوب و مطلوب از همه جهات در حوزه‌های فرهنگی، ساخت‌وساز، تجاری و سرمایه‌گذاری، ترافیک و تمام خدماتی که در حوزه شهروندان لازم است، باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تقدیر از شهردار کلان‌شهر شیراز و معاونان و مدیران او با ابراز خرسندی بیان کرد: کار خوبی انجام شده که شاهد رضایتمندی مردم هستیم. حسینی ابراز امیدواری کرد که آثار و برکات این کار، مستدام باشد و روزبه‌روز شاهد یک شهر بهتر و پیشرفته‌تر باشیم.
او همچنین از زحمات افسانه خواست‌خدایی عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۵ تقدیر کرد. شهردار کلان‌شهر شیراز نیز در خصوص بازدید نظارتی از شهرداری منطقه 5 شیراز اظهار کرد: در ادامه بازدیدهای هفتگی، در پنجمین بازدید هفتگی به شهرداری منطقه ۵ رسیدیم که در این بازدید به‌صورت رودررو و چهره به چهره با مردم دیدار داشتیم و در این دیدار چندین‌ساعته با مراجعان، تقاضاهای متعددی داشتند که نیاز داشتند در سطحی بالاتر از منطقه تصمیم‌گیری شود که انجام شد. محمدحسن اسدی تصریح کرد: در دیدار با کارکنان شهرداری منطقه ۵، مسائل و مشکلات منطقه و همچنین عمکرد شهرداری این منطقه را از جوانب مختلف بررسی کردیم. او با بیان اینکه کارهای بسیار خوب عمرانی و زیربنایی نظیر ایستگاه آتش‌نشانی، تقاطع‌ها، بوستان‌ها، سالن‌های ورزشی، لوله‌گذاری و پروژه‌های محرومیت‌زدایی انجام گرفته است، بیان کرد که از قبل در جریان این فعالیت‌ها بوده و در گزارش‌های این بازدید نیز ارائه شد. کمبود نیروی انسانی، ماشین‌آلات و تجهیزات نیز از جمله مسائل منطقه ۵ است که شهردار کلان‌شهر شیراز در این خصوص تصریح کرد: تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شد.
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز خاطرنشان کرد: قطعاً این نوع دیدارها می‌تواند برای مردم و کسانی که چشم‌انتظار هستند تا مسئولان، مشکلات آنها را حل کنند، بسیار امیدآفرین است. اسدی با بیان اینکه در جای‌جای جغرافیای شهرداری منطقه ۵، شاهد عملیات متعدد عمرانی، زیربنایی، فرهنگی و خدمات شهری هستیم، ابراز امیدواری کرد: در دفعات بعدی شاهد دگرگونی بهتر مسائل باشیم. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی