[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

لیموندیس روز به روز بهتر خواهد شد، روزنامه شیراز نوین

سرمربی تیم بسکتبال لیموندیس شیراز امیدوار است که تیمش در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، شکست هفته نخست خود را جبران کند.
به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال لیموندیس شیراز که با خرید امتیاز تیم دوم مهرام تهران، جواز حضور در بالاترین سطح مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور را دریافت کرده، در شروع فصل جدید این رقابت‌ها روز پنجشنبه میهمان تیم قدرتمند شهرداری گرگان بود.
شهرداری که قهرمان بلامنازع ادوار اخیر لیگ برتر به شمار می‌رود، در این مسابقه با حریف نوپا اما سرسختی مواجه شد؛ به شکلی که در دو کوارتر، این شیرازی‌ها بودند که پیروز میدان شدند؛ هرچند در نهایت این نماینده گرگان بود که به پیروزی دست یافت.
کوارتر اول این مسابقه با نتیجه 22-14 به سود گرگانی‌ها به پایان رسید، اما در کوارتر دوم نماینده شیراز به خود آمد و برتری 22 بر 18 را رقم زد تا نیمه نخست با 4 امتیاز اختلاف به سود میزبان به پایان برسد.
در کوارتر سوم، گرگانی‌ها اختلاف سطح خود را نشان دادند و برتری 20 بر 7 را رقم زدند. در کوارتر پایانی، شیرازی‌ها اعاده حیثیت کرده و 22 بر 21 پیروز شدند، اما در نهایت بازی با حساب 81 بر 65 به سود شهرداری به پایان رسید.
در این مسابقه نوید رضایی‌فر با کسب 26 امتیاز و ثبت 7 پاس گل، بهترین بازیکن زمین بود. جائل کویین بردلی، بازیکن آمریکایی نیز با کسب 21 امتیاز و ثبت 2 پاس گل، بهترین بازیکن لیموندیس بود.
سرمربی تیم بسکتبال لیموندیس شیراز در خصوص این مسابقه گفت: به‌جز کوارتر اول که بازیکنان ما هنوز خود را پیدا نکرده بودند و کوارتر سوم که به علت بالا رفتن خطای بازیکن خارجی خود مجبور به بیرون کشیدنش شدیم و میانگین قدی تیم پایین آمد، در کوارترهای دوم و چهارم همپای گرگان بودیم و حتی برنده این ۲ کوارتر شدیم. بازیکنان تیم ما هم با توجه به جوان بودن و داشتن انگیزه بالا، خیلی خوب ظاهر شدند و رضایت کامل از آنان دارم.
وی تصریح کرد: سالن خانه بسکتبال گرگان شرایط برگزاری مسابقه را نداشت، اما به احترام مردم و علاقه‌مندان این شهر در مصاف با شهرداری حاضر شدیم.
رضایی‌فر افزود: ما نهایت همکاری را برای انجام این مسابقه داشتیم و در حالی که فدراسیون مجوز ورود ۱۰۰ نفر صادر کرده بود با اعلام رضایت ما، شمار دیگری هم که پشت در ورودی بودند، وارد سالن شدند. البته تماشاگران گرگان هم بسیار خوب همکاری داشتند و بدون هیچ مشکلی از ابتدا تا آخر تیم خود را تشویق کردند. 
وی اضافه کرد: بسکتبال برد و باخت دارد و از تماشاگران گرگان انتظار دارم، چنانچه در سالن بزرگتر با جمعیت بیشتر هم می‌روند، مانند همین بازی تیم خود را تشویق کنند.
اسلامی در پایان گفت: گرگان با توجه به حضور یک بازیکن خارجی در این مسابقه و نیز ورود بازیکن جدید دیگرش در هفته‌های آتی، تیم خوبی را آماده لیگ امسال برای حفظ سه دوره قهرمانی گذشته خود کرده است؛ البته نباید نقش بازیکنان باتجربه این تیم را هم نادیده گرفت که کفه ترازو را به سمت خود سنگین می‌کنند. ما هم برای بهتر شدن نیاز به زمان داریم؛ البته هنوز هفته نخست مسابقات است و بازیکنان خارجی از یک هفته پیش به ما ملحق شدند، بدون شک روز به روز بهتر خواهیم شد.
گفتنی است، تیم بسکتبال لیموندیس شیراز در هفته دوم رقابت‌ها روز دوشنبه 8 آبان در شیراز به مصاف مس کرمان خواهد رفت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی