[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

شیراز، قهرمان مسابقات هنر‌های فردی زورخانه‌ای فارس، روزنامه شیراز نوین

تیم شیراز در مسابقات هنر‌های فردی زورخانه‌ای استان فارس انتخابی کشور که به میزبانی شهرستان سپیدان برگزار شد در رده سنی بزرگسالان به عنوان قهرمانی دست یافت.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی فارس گفت: مسابقات هنر‌های فردی زورخانه‌ای استان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و به نام یادواره شهدای ورزشکار و شهید مدافع حرم محمد صاحبکرم به میزبانی شهرستان سپیدان با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. سید حسن حسینی افزود: این مسابقات به همت هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای سپیدان با حضور صد ورزشکار در قالب ۱۰ تیم از شهر‌های شیراز، جهرم، فسا، کازرون، لار، آباده، داراب، خرامه، استهبان و سپیدان در محل زورخانه مرتضی علی شهر اردکان برگزار شد.
وی بیان کرد: در این مسابقات باستانی‌کاران در پنج رشته سنگ، میل، کباده، چرخ چمنی و چرخ تیز در زورخانه مرتضی علی شهر اردکان با هم به رقابت پرداختند.
رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای فارس گفت: در پایان در مجموع تیمی، تیم شیراز با کسب ۸۷ امتیاز قهرمان شد، سپیدان با ۴۷ امتیاز در سکوی دوم ایستاد و کازرون با ۲۷ امتیاز به مقام سوم دست یافت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی