[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

درخشش روابط‌عمومی آبفای شیراز در سطح کشور، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل روابط‌عمومی، امور بین‌الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آبفا کشور از عملکرد و اقدامات مدیر روابط‌عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز قدردانی کرد.
مدیرکل روابط‌عمومی، امور بین‌الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آبفا کشور با اهدای لوح تقدیر از عملکرد و اقدامات مدیر روابط‌عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز در تابستان سال جاری قدردانی کرد.
علیرضا اقبال، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌عمومی، امور بین‌الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، در نشستی که با حضور مدیران روابط‌عمومی سراسر کشور در تهران برگزار شد، با اهدای لوح تقدیری از عملکرد، اقدامات و مدیریت محمد امین آبادیان، مدیر روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب شیراز در تابستان سال جاری و گذر از تنش آبی فصل گرم تجلیل کرد.
در متن لوح تقدیر آمده است: اینک که در پرتو عنایت باری‌تعالی و در سایه کوشش و مساعی شبانه‌روزی جنابعالی و همکاران خدوم روابط‌عمومی آن شرکت توانسته‌ایم مقطع اوج مصرف آب در تابستان را با موفقیت در تأمین آب شرب مشترکان سپری کنیم، بر خود لازم می‌دانم به‌ پاس تلاش‌های جهادگونه و خستگی‌ناپذیر شما مراتب قدردانی و تشکر خود را ابراز دارم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی