[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دردسر بزرگ برای استقلال، روزنامه شیراز نوین

ایسنا/ باشگاه استقلال قسط دوم پول محبی را به باشگاه سانتاکلارا واریز کرده است اما همچنان انتقال ‌این پول به طور کامل تأیید نشده است.
محمد محبی یکی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال است که در ابتدای فصل با قراردادی قرضی از تیم سانتاکلارای پرتغال به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست.
باشگاه استقلال برای حضور ‌این بازیکن در جمع آبی‌های پایتخت به طور اقساط، باید مبلغی را به باشگاه پرتغالی واریز می‌کرد و طبق پیگیری‌های انجام شده، ۲۳۰ هزار یورو قسط بعدی طلب باشگاه سانتاکلارا بود که پس از‌ این که پول باشگاه استقلال ۲ بار برگشت خورد، دوباره اقدام به واریز ‌این پول کرد.
مسئله‌ای که همچنان در‌هاله‌ای از ابهام قرار دارد، سکوت باشگاه سانتاکلارا بر سر تأیید انتقال کامل‌ این پول است که ‌این مسئله باعث شده تا باشگاه استقلال همچنان نسبت به انتقال ‌این پول کاملاً مطمئن نباشد.
طبق پیگیری خبرنگار ‌ایسنا، ‌علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال با رایزنی‌های مالی‌ که در اروپا داشته است، موفق شده دوباره ‌این پول را به حساب باشگاه واریز کند و همچنین صراف مربوطه‌ای که کار ‌این انتقال را انجام داده است، به باشگاه استقلال ‌این اطمینان را داده که ‌این پول ۱۰۰ درصد به حساب باشگاه سانتاکلارا نشسته است اما مرحله آخر ‌این مسئله، تأییدیه ‌این باشگاه پرتغالی است که باعث می‌شود پرونده مطالبات محبی به سرانجام مطلوب خود برسد.
با ‌این حال یک مقام مطلع در باشگاه استقلال به ‌ایسنا گفت: حدود ۱۰۰ هزار یورو از طلب باشگاه سانتاکلارا تأیید شده است. به هر حال به دلیل تحریم بودن‌ ایران، در خیلی از مواقع شاهد برگشت خوردن پول‌ها هستیم. ‌این پول‌ها از طریق صرافی انتقال پیدا می‌کند و چون صرافی‌ها طرف قرارداد باشگاه استقلال نیست، بانک مرکزی کشور مورد نظر ‌این پول را برگشت می‌زند. در حال حاضر پولی که به حساب باشگاه پرتغالی واریز شده، برگشت نخورده است و باقی مانده پول هم مورد تأیید قرار خواهد گرفت چون اگر قرار بود پول برگشت بخورد، تا الان برگشت می‌خورد.
با‌ این وجود به نظر می‌رسد باشگاه استقلال باید تا تأیید شدن کامل طلب باشگاه سانتاکلارا منتظر باشد تا پس از آن ‌این باشگاه پرتغالی به مدیران استقلال تأیید نهایی واریز قسط دوم پول انتقال محبی را اعلام کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی