[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

تخفیفات فروش انشعاب برق برای خانواده‌های دارای سه و چهار فرزند، روزنامه شیراز نوین

مدیر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، تخفیفات فروش انشعاب برق برای خانواده‌های دارای سه و چهار فرزند در سال ۱۴۰2 را تشریح کرد.
دکتر محمدرسول تحفه بیان داشت: در راستای اجرای ماده 5 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و اجرای سیاست‌های کلی این قانون، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خدماتی را هم برای مشترکان و هم برای پرسنل خود در نظر گرفته است. وی توضیح داد: با توجه به الزام قانون برای مشترکان برق دارای سه فرزند زیر بیست سال، تخفیف 50 درصدی و برای مشترکان دارای حداقل چهار فرزند زیر بیست سال، تخفیف 70 درصدی فروش انشعاب برق در نظر گرفته شده است. 
وی ادامه داد: در هفت‌ماهه گذشته سال جاری 203 مورد تخفیف خرید انشعاب برق با مبلغی بالغ بر 2میلیارد و دویست‌میلیون ریال به خانواده‌های دارای سه فرزند و 67 مورد تخفیف خرید انشعاب برق با مبلغی بالغ بر 1میلیارد ریال به خانواده‌های دارای حداقل چهار فرزند تعلق گرفته است که در محدوده تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، 270 خانواده از تخفیفی به مبلغ 3میلیارد و دویست‌میلیون ریال بهره‌مند شده‌اند. وی در بخش دیگری از سخنان خود، تخصیص یک روز مرخصی در سالروز ازدواج، تخصیص بلیت رفت و برگشت هوایی به سفر زیارتی یا سیاحتی داخلی (به انتخاب شخص) برای پرسنلی که ازدواج کرده یا صاحب فرزند می‌شوند، پرداخت سقف وام خارج از نوبت به پرسنلی که ازدواج کرده یا صاحب فرزند سوم می‌شوند، تخصیص 4 ماه دورکاری به بانوان باردار در ماه‌های آخر بارداری را از جمله تسهیلات در نظر گرفته از سوی شرکت جهت همکاران شرکت برشمرد و افزود: تخصیص مرخصی زایمان به بانوان باردار،کاهش ساعت کاری بانوان دارای فرزند زیر 7 سال، تخصیص 70 درصد از ظرفیت منازل سازمانی به خانواده‌های کارکنان دارای حداقل سه فرزند، برگزاری دوره‌های آموزشی در ارتباط با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، جمعیت‌شناسی و فرهنگ افزایش جمعیت و... برای پرسنل، عقد قرارداد با مرکز مشاوره جهت تولید محتوا در راستای تقویت خانواده و آموزش تربیت فرزندان و حمایت از نقش مادر، از دیگر تسهیلاتی هستند که در راستای اجرای ماده 5 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام گرفته‌اند.
این مقام مسئول در خاتمه با بیان اینکه موضع فرزندآوری، علاوه بر اینکه در تعلیمات دینی مورد تأکید قرار گرفته، از نیازهای امروز جامعه اسلامی ما بوده و لازمه رشد و شکوفایی و پیشرفت میهن عزیز اسلامی است، ابراز امیدواری نمود که مجموعه اقدامات فوق منجر به جلب رضایت مشترکان شده و به امر مهم فرزندآوری و ایجاد نسل جوان و شاداب کشور کمک نماید.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی