[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

توافق بر سر پروژه‌های زیرساختی ، روزنامه شیراز نوین

دکتر ایمانیه در دیدار با مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی(ره)، زمینه‌های همکاری مجتمع اقتصادی و استان فارس را بررسی کرد. در این جلسه در حوزه ایجاد گلخانه‌ها، احداث منازل مسکونی و سایر حوزه‌های اقتصادی توافق شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در نشست مشترک با دکتر امید، مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) زمینه‌های همکاری، مشارکت، ایجاد و احداث صنایع تولیدی و مباحث سرمایه‌گذاری استان فارس و مجتمع اقتصادی کمیته امداد را بررسی کرد. استاندار فارس در پایان این نشست مشترک چندساعته، آموزش‌های کاربردی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی را امری ضروری عنوان کرد و گفت: خارج شدن مددجویان از حمایت کمیته امداد با یادگیری مهارت‌های حرفه‌ای و شغلی، اقدامی ارزشمند است که در کمیته امداد محقق شده است. وی یکی از بهترین راه حل‌ها برای یادگیری و اشتغال را، ایجاد و احداث گلخانه‌ها دانست و گفت: به دلیل خشک‌سالی و کمبود منابع آب زیرزمینی، اصلاح الگوی کشت و ایجاد گلخانه در دستور کار دستگاه‌های ذی‌ربط استانی قرار گرفته است. در این جلسه مقرر شد با همکاری استان و مجتمع اقتصادی کمیته امداد حضرت امام(ره) از ایجاد دوهزار هکتار گلخانه حمایت جامع شود و در ادامه نیز در کنار آنها شاهد احداث صنایع تبدیلی خواهیم بود تا علاوه بر جلوگیری از خام‌فروشی، شاهد ایجاد اشتغال بیشتر و افزایش ارزش افزوده این محصولات باشیم.
دکتر ایمانیه در ادامه به وجود معادن مختلف و سرشار از مواد معدنی در استان اشاره کرد و گفت: همچنین مقرر شد با همکاری سه‌جانبه استان، مجتمع اقتصادی و ایمیدرو، اکتشاف معادن استان فارس تسریع شود.
 وی ادامه داد: در این نشست توافق کردیم مجتمع اقتصادی کمیته امداد، چند مجتمع خدمات رفاهی و چند مجتمع گردشگری را در آزادراه شیراز- اصفهان ایجاد کند. نماینده عالی دولت در فارس در انتها بر اقدامات انجام شده برای تحقق وعده دولت سیزدهم مبنی بر احداث منازل مسکونی در قالب نهضت ملی جهش مسکن اشاره کرد و گفت: برای تحقق وعده آیت‌الله رئیسی همه امکانات را بسیج کرده‌ایم و از هیچ تلاشی برای مسکن‌دار شدن مردم فروگذار نخواهیم کرد؛ لذا در این جلسه مقرر شد مجتمع اقتصادی با مشارکت راه و شهرسازی در احداث پنج‌هزار واحد مسکن در طرح نهضت ملی جهش مسکن و همچنین جهت تأمین مسکن مددجویان کمیته امداد و ایتام اقدام نماید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی