[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

روابط‌عمومی‌ها رتبه‌بندی شوند، روزنامه شیراز نوین

دکتر ایمانیه در دیدار با پرسنل روابط‌عمومی استانداری فارس، بر ضرورت رتبه‌بندی عملکردی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: تشویق از روابط‌عمومی‌های برتر و ایجاد انگیزه برای آنان در کنار قدردانی از زحمات آنها با رتبه‌بندی عملکردی میسر می‌شود. به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در دیدار با پرسنل روابط‌عمومی استانداری فارس، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آنها گفت: آنچه از تلاش‌های شما محسوس یا نامحسوس باشد، قطعاً در منظر و محضر خداوند ثبت شده است و آنچه با اخلاص صورت پذیرد، قطعاً از جانب خداوند جبران می‌شود. استاندار فارس، با اشاره به مطالب عنوان شده در جلسه گفت: در حد مقدورات مسائل رفاهی پرسنل را بهبود و تأمین تجهیزات سخت‌افزاری را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم؛ طبیعتاً لازم است امکانات سخت‌افزاری مورد نیاز از جمله دوربین، فیبر نوری، اینترنت و... تأمین شود.
دکتر ایمانیه به تهیه کتاب دستاوردهای دوساله دولت سیزدهم با همکاری سایر دستگاه اشاره کرد و گفت: تهیه کتاب صعود ۷۳۰ اقدام جالبی است، اما نیاز به تکمیل بیشتر و دقت در درج داده‌ها دارد؛ عدم توجه به بعضی نکات، ممکن است زحمات شما را به حاشیه ببرد و منجر به عدم توجه به نقاط قوت شود.
وی با تأکید بر اینکه تأمین نیروی انسانی مجرب و آگاه و در عین حال خوش‌سلیقه، لازمه اقدامات اطلاع‌رسانی است، افزود: حجم انبوهی از درخواست‌ها و مطالبات از مسیرهای مختلف به مدیریت استان واصل می‌شود که نیاز است از مسیر اصلی و مرتبط با آن پیگیری شود تا منجر به نتیجه گردد.
نماینده عالی دولت در فارس، ضمن اینکه مدیرکل روابط‌عمومی استانداری را موظف کرد تا عملکرد روابط‌عمومی سازمان‌ها و دستگاه‌ها را ارزیابی و به صورت رتبه‌بندی اعلام کند، تأکید کرد: تشویق روابط‌عمومی‌های برتر و ایجاد انگیزه برای آنان در کنار قدردانی از زحمات آنها با رتبه‌بندی عملکردی میسر می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه روابط‌عمومی‌ها منحصر به شخص عالی سازمان و دستگاه نیستند، تصریح کرد: اخبار عملکرد سازمان که نتیجه‌ای از عملکرد مدیران و کارکنان است، به تناسب اقدامات و عملکردها منتشر شود. با تبیین عملکرد مدیریت استانداری، مردم متوجه فعالیت و پویایی که در مجموعه در حال انجام است، می‌شوند و این برای بنده باعث خرسندی است. در ابتدای این دیدار صمیمانه همکاران روابط‌عمومی به بیان گزارش اقدامات انجام‌شده پرداختند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی