[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

راهکارهای توسعه همکاری‌های آموزشی بررسی شد، روزنامه شیراز نوین

رؤسا و معاونان دو دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه آزاد اسلامی فارس در نشستی مشترک، راهکارهای افزایش تعامل بین دو مجموعه را بررسی کردند. به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در دیدار با رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی فارس گفت: ساخت پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز شده و در حال حاضر تعدادی از واحدهای دانشگاه از جمله اورژانس فارس، دانشکده‌های علوم توان‌بخشی و مدیریت و اطلاع‌رسانی پزشکی و همچنین مرکز جامع آزمون‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این محل راه‌اندازی شده و مشغول به فعالیت هستند.
دکتر «سید وحید حسینی» با اشاره به یادمان شهید گمنام در مجاورت مسجد پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: به برکت حضور این شهید گمنام در پردیس دانشگاه، کارها به خوبی در حال انجام است و چالش‌های موجود برطرف می‌شود.
او با تأکید بر اینکه دو مجموعه علمی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی هر دو در زمینه آموزش عالی فعالیت دارند، همراهی و همکاری دوجانبه در حوزه‌های مختلف با توجه به امکانات و توانمندی‌های دو دانشگاه را در راستای توسعه آموزش به دانشجویان مفید و مؤثر توصیف کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه دانشجویان فرزندان ما هستند، بر اهمیت اولویت بخشیدن به مسائل فرهنگی و افزایش تعاملات فرهنگی بین دو دانشگاه تأکید کرد. بهره‌مندی از فضاهای مشترک بین دو دانشگاه با توجه به هم‌جواری پردیس دو دانشگاه از دیگر موضوعات موردتأکید دکتر حسینی و مسئولان دو دانشگاه در این نشست بود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس نیز برگزاری نشست‌های مشترک بین دو مجموعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه آزاد فارس را فرصتی مناسب برای هم‌فکری و تقویت مناسبات دو دانشگاه و انتقال تجربیات بین دو مجموعه در حوزه‌های مختلف برشمرد.
دکتر «محمدرضا قائدی» با اشاره به فعالیت ۳۶ واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان فارس، بر توسعه همکاری‌ها در قالب تفاهم‌نامه همکاری بین دو مجموعه تأکید کرد.
او همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی فارس در دوران کرونا از جمله اجرای پروژه واکسیناسیون را مصداقی از همکاری مشترک دو مجموعه خواند که دستاوردهای مثبتی به همراه داشته است.
معاونان و مدیران ارشد دو دانشگاه نیز در این نشست راهکارهای توسعه همکاری‌ها بین دو دانشگاه را ارائه کردند. این نشست، صبح روز شانزدهم آبان ۱۴۰۲ در مسجد پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز واقع در شهر صدرا برگزار شد و مسئولان دو دانشگاه در پایان به مقام شامخ شهید گمنام دفاع مقدس در پردیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، ادای احترام کردند. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی