[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

تقدیر استاندار فارس از مدیران بنیاد مسکن در چهار شهرستان فارس، روزنامه شیراز نوین

تقدیر استاندار فارس از مدیران بنیاد مسکن در چهار شهرستان فارس

دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، با اهدای لوح سپاس از خدمات مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان‌های آباده، ارسنجان، اقلید و زرین‌دشت تقدیر به عمل آورد. به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، در جلسه شورای مسکن استان فارس که با حضور مدیران کل در سالن شهید قاضی استانداری برگزار شد، از مدیران نمونه بنیاد مسکن فارس در طرح نهضت ملی مسکن تقدیر به عمل آمد. 
در این مراسم که با حضور معاون عمرانی استانداری، مدیران کل بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و سایرمدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار گردید، از حمیدرضا عابدی مدیر بنیاد مسکن شهرستان آباده، عزت‌الله محمودی مدیر بنیاد مسکن شهرستان ارسنجان، محسن اسلامی مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید و مهرداد کاوه مدیر بنیاد مسکن شهرستان زرین‌دشت بابت عملکرد چشمگیر در طرح نهضت ملی و جایگاه برتر استان تقدیر گردید.
حمیدرضا عابدی مدیر بنیاد مسکن شهرستان آباده در حاشیه این نشست با تقدیر از حسن توجه استاندار فارس و حمایت‌های سید علیرضا حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن استان اظهار داشت: شهرهای آباده، ایزدخواست، بهمن، صغاد و سورمق در این شهرستان توان اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن را دارند و تا کنون در آباده مرکز شهرستان بیش از 12هزار نفر نام‌نویسی کرده‌اند.
عزت‌الله محمودی مدیر بنیاد مسکن شهرستان ارسنجان هم از حسن توجه دکتر ایمانیه و مدیرکل بنیاد مسکن فارس تقدیر کرد و افزود: در ارسنجان بیش از 4هزار و 300 نفر متقاضی طرح‌های نهضت ملی مسکن هستند و این طرح با تأمین زمین مناسب در حال اجراست .
محسن اسلامی مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید نیز اجرای طرح نهضت ملی مسکن را ظرفیتی برای خانه‌دار شدن اقشار مختلف دانست و گفت : در شهرهای اقلید، حسن‌آباد، دژکرد و سده این طرح ظرفیت اجرا دارد و تاکنون در اقلید بیش از 8هزار و 800 متقاضی استفاده از طرح نام‌نویسی کرده‌اند.
مهرداد کاوه مدیر بنیاد مسکن شهرستان زرین‌دشت نیز با تقدیر از مسئولان استانی گفت: شهرهای حاجی‌آباد، دبیران و شهر پیر در این شهرستان ظرفیت اجرای طرح دارند و تاکنون بیش از 6هزار و 300 متقاضی در مرکز شهرستان نام‌نویسی کرده‌اند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی