[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

جوانی جمعیت می‌تواند محور همکاری بین دو مجموعه باشد، روزنامه شیراز نوین

نشست هم‌اندیشی پیرامون توسعه همکاری‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در استان فارس و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان فارس گفت: در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، توان و بنیه علمی به اندازه‌ای است که بیماران از نقاط مختلف کشور برای درمان به شیراز مراجعه می‌کنند و بیماری‌های بسیاری از جمله سرطان‌ها در حوزه سلامت شیراز پیگیری و درمان می‌شود.
دکتر «سید وحید حسینی» اضافه کرد: زمینه همکاری دوجانبه بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در تمامی حوزه‌ها فراهم است و این همکاری‌ها می‌تواند به ارائه بهتر خدمات درمانی به بیماران کمک کند.
او یکی از محورهای مهم فعالیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز را در حیطه جوانی جمعیت عنوان کرد و افزود: قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه فعال شده و نشست‌های این قرارگاه به طور منظم برگزار می‌شود. موضوع جوانی جمعیت می‌تواند یکی از محورهای همکاری بین دو مجموعه باشد.
«حسین پورنورعلی» مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان فارس نیز در این نشست، از آمادگی این ستاد برای همکاری و تعامل با دانشگاه علوم پزشکی شیراز در درمان بیماران خبر داد. دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشست با بیان اینکه حدود 42 درصد بیماران مبتلا به سرطان بستری در بیمارستان‌های شیراز از سایر استان‌ها هستند، توان و امکانات مجموعه سلامت فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز را بسیار مناسب توصیف کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی