[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

خداجو؛ چهارمین متولی ورزش فارس در کمتر از ۴ سال!، روزنامه شیراز نوین

مراسم تودیع مدیرکل مستعفی و معارفه سرپرست جدید اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس ظهر  ۲۲ آبان‌ماه و در سکوت خبری برگزار گردید و رحیم خداجو به‌عنوان چهارمین متولی ورزش استان طی سه سال گذشته، مشغول به کار شد.
به گزارش ایسنا، در این مراسم که با حضور معاونت وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل امور استان‌های این وزارتخانه در محل اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس برگزار شد، محمدمهدی سرفراز شکوهی رسماً از سمت مدیرکلی این مجموعه استعفا داد و رحیم خداجو، معاون جوانان این اداره کل به‌عنوان سرپرست جدید ورزش استان معرفی شد.
خداجو که بازیکن حرفه‌ای فوتبال در دهه ۷۰ شمسی بوده و با پیراهن برق شیراز در سطح اول فوتبال ایران بازی کرده است، پیش از این ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های جهرم و شیراز را عهده‌دار بوده است.
نکته تأمل برانگیز این مراسم، عدم دعوت از اصحاب رسانه بود؛  اطلاع‌رسانی در این زمینه به قدری دیر انجام شد که خبرنگار ایسنا در دقایق پایانی توانست خود را به محل برگزاری برساند. وی در صحبت کوتاهی با معاونت وزارت ورزش در خصوص علت برگزاری این مراسم در سکوت خبری، خواستار توضیح شد. خسرو قمری پاسخ داد: به دلیل اینکه فعلاً حکم سرپرستی صادر شده است، این جلسه را صرفاً با حضور کارکنان اداره ورزش و جوانان استان فارس برگزار کردیم، اما زمانی که مدیرکل جدید منصوب شود از اصحاب رسانه هم دعوت خواهد شد.
وی در خصوص علت استعفای مدیرکل سابق ورزش و جوانان فارس نیز گفت: وزارت ورزش همچنان به دنبال بررسی این مسئله است و به محض حصول نتیجه، شفاف‌سازی انجام خواهد شد.
گفتنی است، رحیم خداجو چهارمین متولی اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس از سال ۱۳۹۹ تاکنون است، لذا شاهد تغییر چهار مدیرکل ورزش و جوانان طی کمتر از چهار سال در این اداره‌کل بودیم. 
عباس حاجی‌زاده از تیرماه ۱۳۹۹، حیدر صفرپور از تیرماه ۱۴۰۰ و محمدمهدی سرفراز شکوهی از مردادماه سال ۱۴۰۲ به سمت مدیرکلی این اداره کل منصوب شده بودند. 
باید منتظر ماند و دید که چه زمانی حکم مدیرکلی رحیم خداجو امضا خواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی