[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

استاندار فارس: نظارت بر اجرای مسکن ملی تشدید می‌شود، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس گفت: با راه‌اندازی و شروع فعالیت سامانه هوشمند پایش و نظارت بر طرح نهضت ملی مسکن، روند نظارت بر اجرای این طرح در استان تشدید خواهد شد.
به گزارش ایرنا، دکتر محمدهادی ایمانیه در حاشیه آیین رونمایی از این سامانه در شورای مسکن استان در جمع خبرنگاران افزود: لازم بود سامانه‌ای داشته باشیم که بتوانیم به شکل به‌روز به اطلاعات مرتبط با ۱۵۰هزار واجد شرایط نهضت ملی مسکن دسترسی سریع پیدا کنیم تا امکان برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در این زمینه به شکل مطلوب‌تری فراهم شود.
وی ادامه داد: بر این اساس، جوانان ما همت کردند و ظرف مدت حدود ۲ ماه این سامانه را آماده کردند که امیدواریم اطلاعات موردنیاز به شکل دقیق، به‌روز و سریع توسط مجموعه‌های ذی‌ربط در این سامانه بارگذاری شود.
استاندار فارس گفت: بنای ما این است که در پایان هر روز یک گزارش در خصوص این سامانه از سوی متولیان ارائه شود و علاوه بر این در جلسات هفتگی شورای مسکن نیز در ابتدا به بررسی آمار این سامانه پرداخته شود.
ایمانیه افزود: یکی از تصمیمات اساسی و ویژه استان تأمین زمین برای استادان دانشگاه، نخبگان و چهره‌های علمی استان است که متعهد به انجام آن شدیم و پای آن نیز ایستاده‌ایم.
وی اظهار کرد: به مسئولان مرتبط در خصوص تأمین این زمین تأکید کرده‌ایم که تا پایان آذرماه امسال این زمین تأمین شود و در غیر این صورت فرصت خدمت در آن مسئولیت در اختیار فرد دیگری قرار خواهد گرفت.
او ادامه داد: همچنین مشابه همین تصمیم برای ایثارگران و همچنین طرح جوانی جمعیت نیز اتخاذ شده و بنابراین اداره کل راه و شهرسازی استان باید تا پایان آذرماه ۵۰ درصد و اداره کل راه و شهرسازی لارستان ۸۰ درصد زمین مورد نیاز را برای این گروه‌ها فراهم کنند.
وی گفت: سامانه هوشمند پایش و نظارت بر طرح نهضت ملی مسکن این قابلیت را دارد که تمام مراحل از تأمین زمین تا آماده‌سازی و شروع ساخت را در اختیار ما قرار دهد و با استفاده از این سامانه می‌توان عملکرد تمام شهرستان‌ها در بحث اجرای طرح نهضت ملی مسکن را به شکل دقیق و مرحله به مرحله رصد کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی