[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

رضا کیانیان: صهیونیست‌ها با کمک رسانه پناه‌دهندگان خود را قتل‌عام می‌کنند، روزنامه شیراز نوین

رضا کیانیان با انتشار متنی در یکی از شبکه‌های اجتماعی، به جنایات این روزهای رژیم صهیونیستی در نوار غزه واکنش نشان داد.
به گزارش ایرنا، رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون با انتشاری متنی در یکی از شبکه‌های اجتماعی به جنایات این روزهای رژیم صهیونیستی که در امتداد اشغالگری ۷۵ساله صهیونیست‌ها صورت می‌گیرد، واکنش نشان داد.
کیانیان با انتشار تصویر یکی از کشتی‌هایی که در حال انتقال پناهندگان یهودی اروپا به فلسطین است نوشت: «این عکس در سال (۱۹۴۷ م/۱۳۲۵ ش) در بندر حیفا واقع در شمال فلسطین گرفته شده است. در این عکس ۴۵۰۰ اخراجی یهودی پناهنده به خاکِ فلسطین، با پارچه‌نوشتی که روی عرشه کشتی نصب شده، با متن «آلمان‌ خانه و آشیانه ما را نابود کرد، خواهشمندیم شما فلسطینیان، امید ما را نابود نکنید» و فلسطینیان پناهشان دادند. حالا و پس از ۷۶ سال از تاریخ این عکس، همین مهمانان منکر وجودِ سرزمین فلسطین شده و با غصب و تجاوز، کودک‌کشی، اِشغال و لشکرکشی، بدترین جبران‌ها را در حق میزبانان خود در سرزمین قدس انجام می‌دهند».
این بازیگر سینما در ادامه این پست و با اشاره به سیاست مظلوم‌نمایی صهیونیست‌ها نوشت: بزرگ‌ترین نسل‌کشی تاریخ در آمریکا اتفاق افتاد. نسل‌کشی سرخ‌پوستان بومی قاره آمریکا، بعد از آن نسل‌کشی ارامنه، آشوریان و… نسل‌کشی یهودیان، در رتبه چندم است؛ اما به عنوان بزرگ‌ترین نسل‌کشی تاریخ در ذهن ما و جهانیان جا افتاده است؛ چراکه رسانه و مدیا دست آهاست و زیر سایه پرچم این نسل‌کشی، دولت آنها به نسل‌کشی مردمی می‌پردازد که روزی آنها را پناه 
دادند.
کیانیان در بخش دیگری از مطلب خود با طرح این پرسش که چرا نسل‌کشی یهودیان تنها نسل‌کشی تاریخ به نظر می‌رسد، علت این مظلوم‌نمایی را انگیزه اشغالگران برای قتل عام مردمی دانست که به آنها پناه داده‌اند.
این بازیگر سینما در پایان مطلب خود نوشت: بی‌تفاوتی ما نشان از چه دارد؟ نشان از بی‌رحمی؟ یا نشان از دوقطبی‌گری افراطی در کشور ما؟ که ما را به بی‌رحمی کشانده است؟

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی