[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

با آزادی اسرا، آتش‌بس موقت را می‌پذیریم، روزنامه شیراز نوین

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی جمعه گفت: در صورت تحویل گرفتن گروگان‌ها آتش‌بس موقت برقرار می‌شود.
به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره قطر، نتانیاهو که تاکنون بیش از ۱۱ هزار غیرنظامی فلسطینی را به شهادت رسانده است، مدعی شد: تلاش داریم این مأموریت (حمله به غزه) را با کم‌ترین تعداد تلفات غیرنظامیان انجام دهیم.
وی افزود: اگر ما گروگان‌ها را تحویل بگیریم آتش‌بس موقت برقرار خواهد شد و ما الان به این وضعیت نزدیک‌تریم تا زمان آغاز عملیات زمینی.
نتانیاهو با تروریست خواندن نیروهای مقاومت و از یاد بردن تروریسم دولتی اسرائیل مدعی شد: به دنبال آن هستیم که مسئولیت نظامی در غزه را برعهده بگیریم تا مانع از ظهور تروریسم شویم و ما به دنبال اشغال غزه نیستیم.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر ادعا کرد: دلایل قوی در اختیار داریم که برخی از گروگان‌ها در بیمارستان شفا نگه‌داری می‌شدند.
مقام‌های رژیم صهیونیستی ادعا می‌کنند حماس سلاح‌ها را در تونل‌های زیر بیمارستان‌ها مخفی می‌کند و یک مرکز فرماندهی در زیر بیمارستان «شفا» بزرگ‌ترین بیمارستان غزه ایجاد کرده و بر این اساس، این ساختمان‌ها را به یک هدف نظامی قانونی برای رژیم صهیونیستی تبدیل کرده است؛ آن هم در حالی‌که حماس و کارکنان بیمارستان این موضوع را تکذیب کرده‌اند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی