[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

تبدیل شیراز به مدرسه بزرگ هنر، روزنامه شیراز نوین

معاون فرهنگی شهرداری شیراز گفت: این کلان‌شهر با همفکری و همراهی اساتید عرصه هنر، به مدرسه بزرگ هنر تبدیل می‌شود. 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدعلی چوبینی در آیین افتتاحیه مدرسه هنر اظهار کرد: مردم، هنرمندان، فرهیختگان و اساتید و بزرگان، بزرگ‌ترین سرمایه کلان‌شهر شیراز هستند.
او افزود: این نشست صمیمانه به جهت تعامل و گفت‌وگو و ارائه پیشنهادات هنرمندان و فرهیختگان برگزار شد تا با بهره‌مندی از این پیشنهادات، مجموعه مدیریت شهری در جهت توسعه و رونق فرهنگ کلان‌شهر شیراز قدم بردارد. 
معاون فرهنگی شهرداری شیراز با تأکید بر این موضوع که برگزاری این جلسات باید به صورت مداوم و مستمر باشد، تصریح کرد: شهردار فرهنگ‌دوست این کلان‌شهر توجه جدی به موضوع فرهنگ داشته و بنا به توصیه او جلسه دیدار و گفت‌وگو با هنرمندان و فرهیختگان شهر برگزار شد. 
چوبینی ادامه داد: این نشست بهانه‌ای شد تا در کنار آن مدرسه هنر شیراز افتتاح شود که اساس رویکرد ایجاد فضا بر این مبناست که در تمام فرهنگ‌سراهای شهر شیراز این فضا دایر شود. 
ا‌و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رشته‌های هنری مختلف در فرهنگ‌سراها در حال آموزش است و حتی برخی از این رشته‌ها در حال فراموشی است، اما در تلاش هستیم بخش‌های ذیل این مدرسه شکل بگیرد تا در این بخش آموزش هنرهای مختلف از سوی اساتید برجسته و فرهیخته ارائه شود. 
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اظهار امیدواری کرد: در مدرسه هنر این رویکرد دنبال خواهد شد تا هر شهروند شهر شیراز، یک هنر را چه در سطح مبتدی و چه به صورت حرفه‌ای فراگیرد. 
چوبینی همچنین به موضوع تعامل و مشارکت با دانشگاه هنر شیراز اشاره و اضافه کرد: در این خصوص مقرر شد دانشگاه هنر به هنرجویان رشته‌های مختلف که در دوره‌های هنری شرکت دارند، مدرک اعطا کند تا با همفکری و همراهی اساتید در این راه، شهر شیراز به مدرسه بزرگ هنر تبدیل شود. 
این مقام مدیریت شهری شیراز در حوزه فرهنگ ادامه داد: دیدار و گفت‌وگو با هنرمندان بهانه‌ای جهت ارتباط دوسویه بیشتر با قشر هنرمند و فرهیخته شهر شیراز بود تا اتفاقات بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف هنر شکل بگیرد. 
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: گردهمایی هنرمندان این کلان‌شهر در کنار یکدیگر قاب بی‌نظیر و ماندگاری برای مجموعه مدیریت شهری خواهد بود تا از ظرفیت و تجربه اساتید حوزه هنر در این راه بهره‌مند شویم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی