[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

امیدوار به معجزه بزرگ، روزنامه شیراز نوین

مسیر خوب برای نوجوانان ایران؛
 امیدوار به معجزه بزرگ

نوجوانان ایران در مراحل حذفی جام جهانی زیر 17 سال، مسیر خوبی دارند و امیدوار، به ثبت یک معجزه هستند.
به گزارش فوتبال 360، مرحله گروهی جام جهانی زیر 17 سال به پایان رسید و ایران که یک روز زودتر صعودش را قطعی کرده بود، باید در مرحله یک‌هشتم نهایی با مراکش روبه‌رو شود. ایران در گروهش امتیازی مشابه با برزیل و انگلیس داشت، اما تفاضل گل کمتر، باعث شد آنها به‌عنوان تیم سوم به مرحله یک‌هشتم نهایی برسند. در مقایسه با سایر تیم‌های سوم مسابقات، قرعه‌هایی خوب سر راه شاگردان حسین عبدی قرار گرفته و آنها را برای صعود به مراحل بعدی امیدوار می‌کند.
نوجوانان ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی با صدرنشین گروه A یعنی مراکش بازی می‌کنند؛ گروه A به خاطر حضور اندونزی میزبان، ضعیف‌ترین گروه مسابقات بود. مراکش در این گروه اندونزی و پاناما را برد و مقابل اکوادور شکست خورد. ژاپن، ازبکستان و ونزوئلا دیگر تیم‌های سوم جام به ترتیب باید با اسپانیا، انگلیس و آرژانتین بازی کنند.
ایران در صورت پیروزی مقابل مراکش هم، مرحله بعد باید با برنده بازی مالی و مکزیک روبه‌رو شود. مکزیک در گروه F، فقط با 4 امتیاز صعود کرد، اما مالی 6 امتیازی، می‌تواند حریف سرسختی برای نوجوانان ایران باشد؛ با این‌حال هر دو تیم، در مقایسه با مدعیان اصلی جام، شکست‌ناپذیر نیستند. فرانسه، انگلیس، برزیل، آرژانتین، اسپانیا و آلمان، دیگر تیم‌هایی هستند که احتمالاً به مرحله یک‌چهارم نهایی می‌رسند و بازی با برنده مکزیک و مالی، قرعه بهتری نسبت به این تیم‌ها محسوب می‌شود. در مرحله نیمه‌نهایی هم احتمالاً، انگلیس یا فرانسه منتظر ایران خواهند بود.
پیروزی مقابل مراکش و پس از آن برنده بازی مالی و مکزیک، کار راحتی برای نوجوانان ایران نیست، اما این مسیر، آنها را به ثبت یک معجزه بزرگ و رسیدن به جمع 4 تیم برتر جهان امیدوار می‌کند؛ اتفاقی بزرگ، برای تیمی که مسابقات را با شگفتی‌سازی مقابل برزیل آغاز کرد و حالا می‌تواند شگفتی‌ساز جام لقب بگیرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی