[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

با زمین‌خواری و کوه‌خواری مقابله شود ، روزنامه شیراز نوین

دکتر ایمانیه به صورت سرزده از شرکت عمران و توسعه شهر جدید صدرا بازدید کرد و میزان اقدامات انجام شده برای حل معضلات و مشکلات شهر جدید صدرا را مورد ارزیابی قرار داد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در پایان این بازدید سرزده، از اقدامات انجام شده توسط شرکت عمران و توسعه شهر صدرا و شهرداری این شهر تشکر کرد و گفت: اقدامات خوبی انجام شده، همچنان تا رسیدن به حل کامل مشکلات در این شهر و آنچه مدنظر است، فاصله داریم. دکتر ایمانیه در ادامه به مسائل مرتبط با حوزه آموزش و پرورش و کمبود مدارس در این شهر اشاره کرد و گفت: لازم است ضمن تسریع در راه‌اندازی ناحیه آموزش و پرورش شهر صدرا، طی دو هفته آینده با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای مابین سازمان آموزش و پرورش استان سازمان نوسازی مدارس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرداری صدرا و شرکت عمران و توسعه این شهر، عملیات ساخت ۱۷ مدرسه و هنرستان در این شهر آغاز می‌شود. 
 وی در ادامه به کمبودهای بهداشت و درمان در این شهر نیز اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شهرداری صدرا و شرکت عمران و توسعه برای حل معضلات بهداشت و درمان این شهر تفاهم‌نامه‌ای امضا خواهند کرد. طی دو هفته آینده مسائل مرتبط با بهداشت احصا و برای رفع اعلام می‌گردد. همچنین امیدواریم با افتتاح فاز نخست بیمارستان خاتم الانبیا(ص) این بیمارستان دولتی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شهر شیراز به ویژه شهر صدرا مورد استفاده قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در فارس در بخش دیگری از سخنان خود یکی از معضلات و مشکلات اساسی را زمین‌خواری و کوه‌خواری عنوان کرد و اظهار داشت: قرارگاه مبارزه با کوه‌خواری و زمین‌خواری، شهرداری صدرا و شرکت عمران اقداماتی در این زمینه انجام داده‌اند، اما این اقدامات کافی نیست؛ لذا مقرر شد با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط و استفاده از ابزارهای پیشرفته و به‌روز و استفاده از پهپاد، محدوده نظارت‌ها توسعه و گسترش یابد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی