[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

میزبانی مترو از دانشجویان هنر و معماری، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز خبر داد:
میزبانی مترو از دانشجویان هنر و معماری

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: تورهای شهروندی عمران و پیشرفت با هدف آگاهی شهروندان از نحوه اجرای پروژه‌های شهرداری، میزبان دانشجویان هنر و معماری در ایستگاه در حال ساخت استقلال خط ۲ مترو بود که موردتوجه این قشر دانشگاهی واقع شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی با اشاره به برگزاری تور شهروندی عمران و پیشرفت توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری با هدف آگاهی شهروندان از نحوه اجرای پروژه‌های شهرداری این کلان‌شهر، اظهار کرد: تور شهروندی عمران و پیشرفت در این هفته میزبان دانشجویان هنر و معماری بود که ایستگاه استقلال خط ۲ مترو مورد استقبال و توجه این قشر دانشگاهی بود.
بنا به اظهار سخنگوی شهرداری شیراز، ایستگاه استقلال به‌عنوان هفتمین ایستگاه خط ۲ قطار شهری و دروازه‌های آن، از یک‌ طرف به‌عنوان یکی از ایستگاه‌های تولید و جذب سفر در خط ۲ و از سمت دیگر با ایجاد دسترسی آسان برای محدوده‌های منشعب از بولوارهای استقلال، مشیر شرقی و غربی، چهارراه اصلاح نژاد، باسکول نادر و چهارراه گمرک از سمت شرق و غرب خود، کارکردی شهری و منطقه‌ای را فراهم کرده و به‌صورت سکو جزیره‌ای در ۲ طبقه و با ۳ دروازه ورودی و خروجی با مساحت ۹هزار و ۷۰۸ مترمربع به روش زیرزمینی بدون ایجاد اختلال در ترافیک سطح خیابان، طراحی و اجرا شده ‌است.
او که تورهای شهروندی را تشریح می‌کرد، گفت: اقشار تخصصی نظیر دانشگاهیان در تورهای شهروندی با ترکیب دانش فنی و تخصصی در حوزه ساخت‌وساز، نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی و موانع پیش روی آن در ابعاد مختلف که به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، آشنا می‌شوند. جاویدی تصریح کرد: مدیریت شهری بسترهای لازم را برای ارتباط با اقشار تخصصی فراهم کرده است که این تورها نیز با بهره‌گیری از فرصت‌های مختلف به‌ویژه در عرصه عمرانی می‌تواند راهگشای این قشر باشد.
سخنگوی شهرداری شیراز گفت: تورهای شهروندی عمران و پیشرفت با محوریت این اداره کل و همکاری بخش‌های مختلف شهرداری برگزار می‌شود. او بیان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این بازدیدها می‌توانند روزانه در تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ علاقه‌مندی خود را برای حضور اعلام و نام‌نویسی کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی