[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

تکریم و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از اهداف مهم شهرداری است، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، به منظور بررسی مسائل و مشکلات و صیانت از حقوق کارکنان و شهروندان، جلسه کمیته سلامت اداری شهرداری منطقه سه با حضور برخی مسئولان این شهرداری برگزار شد.
برنایی رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری منطقه سه، در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در حوزه سلامت اداری، بر ﺍﺭﺗﻘﺎی ﺳﻼﻣﺖ ﺍﺩﺍﺭی، ﺷﻨﺎﺳﺎیی نقاط ﺁﺳﯿﺐ‌پذیر ﻭ ﻧﻈﻢ ﻭ انضباط ﺍﺩﺍﺭی و صیانت از حقوق کارکنان و مراجعان به این شهرداری تأکید کرد.
حسین برنایی در ادامه، ﺗﺪﻭﯾﻦ ﺩﺳﺘﻮﺭﺍﻟﻌﻤﻞ ﻭﯾژﻩ ﺳﻼﻣﺖ ﺍﺩﺍﺭی، ﺣﻔﻆ ﺍﺭﺯﺵ‌های ﺍﺧﻼقی، ﺷﻨﺎﺧﺖ ﻓﺮﺻﺖ‌ها ﻭ ﺗﻬﺪﯾﺪهای ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺩﺭ ﺧﺼﻮﺹ ﺳﻼﻣﺖ ﺍﺩﺍﺭی، ارتقای ﻧﻈﻢ ﻭ انضباط ﺍﺩﺍﺭی و تلاش برای افزایش رضایتمندی ﻣﺮﺩﻡ ﺭﺍ ﺍﺯ ارکان ﺍﺳﺎسی کمیته ﺳﻼﻣﺖ ﺍﺩﺍﺭی این شهرداری برشمرد و افزود: همه تلاشمان را در جهت پیشبرد اهداف مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری که همانا تکریم و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است، به کار بسته‌ایم. در این جلسه که معاون خدمات شهری، مسئول بازرسی و مسئول سد معبر این شهرداری نیز حضور داشتند، پس از بحث و تبادل نظر در خصوص موارد مرتبط با سلامت اداری، همچنین مسائل و مشکلات واحد سد معبر مورد بررسی قرار گرفت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی