[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

رفع موانع ۷۲ بنگاه اقتصادی در فارس، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل صمت استان مطرح نمود:
رفع موانع ۷۲ بنگاه اقتصادی در فارس

ایزدی: برنامه‌ریزی، تأمین زیرساخت‌‌ها، حمایت از کسب‌وکارها و بنگاه‌‌های کوچک و بزرگ به تولیدکنندگان دلگرمی می‌دهد
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: در پانصد و پنجاه و دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال‌سازی واحدهای راکد استان، موضوعات و چالش‌های ۷۲ طرح و واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی بررسی و اتخاذ تصمیم شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در پانصد و پنجاه و دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال‌سازی واحدهای راکد استان گفت: مسائل، موضوعات و چالش طرح‌ها و واحد‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی، در سالن جلسات شهید قاضی استانداری فارس به ریاست محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و با حضور سایر اعضای کارگروه و رؤسای بانک‌های عامل و کارشناسان ذی‌ربط مورد گفت‌وگوی کارشناسی قرار گرفت که در این راستا راهکارها و تصمیمات راهگشا اتخاذ گردید.
حمیدرضا ایزدی گفت: فعالیت طرح‌ها، واحدهای تولیدی و اقتصادی مطرح‌شده در جلسه مذکور در زمینه نمک، طرح تولید تراکتور، نوشیدنی‌های انرژی‌زا، طرح تولید هیدروکربن‌های سبک و سنگین، چینی‌آلات بهداشتی، فرآورده‌های لبنی، تیرچه و بلوک و... بود که موضوعات آزادسازی وثایق، تخصیص زمین موردنیاز، انتقال سند، تأمین انرژی، درخواست تسهیلات، تأمین آب موردنیاز از طریق حفر چاه، فرآورده‌های لبنی و… در کارگروه بحث، بررسی و با تصویب مصوبات لازم گره‌گشایی شد.
ایزدی با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در رشد تولید و بازگشت واحدهای تولیدی غیرفعال و راکد به چرخه تولید که اهتمام جدی در این رابطه در استان وجود دارد، افزود: در این راستا ارتقای سطح تولیدات بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی همچنین حمایت از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی، پیگیری رفع مشکلات واحدها، برنامه‌ریزی، تأمین زیرساخت‌ها، حمایت از کسب‌‌وکارها و بنگاه‌‌های کوچک و بزرگ به تولیدکنندگان دلگرمی می‌دهد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی