[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

معرفی برترین‌های کیوکوشین استان در خرامه، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین، مسابقات سوکیوکوشین کاراته بانوان استان فارس با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد. در این دوره از مسابقات که در سالن ورزشی شهرستان خرامه برگزار گردید ۶۰۰ ورزشکار  در دو رشته کاتا و کومیته از شهرستان‌های شیراز، استهبان، ارسنجان، نی‌ریز، بختگان، زرقان و خرامه حضور داشتند. 
بعد از انجام مسابقات حساس و تماشایی که در حضور علاقه‌مندان و خانواده‌های ورزشکاران برگزار گردید در نهایت تیم‌های برتر به شرح زیر معرفی شدند:
مقام اول تیم ارسنجان به مربیگری نجفی، مقام دوم تیم خرامه یک به مربیگری زارعی و ایزدی، مقام سوم تیم خرامه دو به مربیگری شبانی و عسکری و مقام سوم مشترک تیم استهبان به مربیگری حسینیان.
مسابقات قهرمان قهرمانان این رشته نیز با حضور ایزدی، مسئول  دفتر امور زنان و خانواده فرمانداری و عضو شورای اسلامی شهر خرامه برگزار گردید و  به نفرات زیر کمربند قهرمانی در رشته کومیته و تندیس طلایی در رشته کاتا اهدا شد:
کومیته قهرمان قهرمانان: وزن ۲۰- اسرا شفیعی تبار به مربیگری سرکار خانم نجفی از خرامه،  وزن ۳۰ فاطمه هاشمی به مربیگری کرمی از  ارسنجان، وزن  ۴۰ ستایش مرتضایی به مربیگری نجفی از ارسنجان، وزن  ۵۰- ستوده نظری به مربیگری حسینیان از  استهبان و وزن ۶۰- فاطمه شرمسار به مربیگری حسینیان از استهبان.
کاتا قهرمان قهرمانان: رده کمربندی قهوه‌ای مشکی ندا بذرافکن به مربیگری نجفی از خرامه، رده کمربندی زرد و سبز فاطمه کشاورز به مربیگری ایزدی از  خرامه، رده کمربندی نارنجی و آبی فاطمه دهقان به مربیگری نجفی از  ارسنجان و رده کمربندی سفید هانیه باقری به مربیگری زارعی از خرامه.
نفرات قهرمان این دوره از رقابت‌ها به مسابقات کشوری قهرمان قهرمانان سبک قدرتمند سوکیوکوشین کاراته ایران در آذرماه سال جاری اعزام خواهند شد.
نجفی، نماینده سوکیوکوشین کاراته بانوان استان فارس در شهرستان خرامه ضمن ابراز رضایت از استقبال نفرات تیم‌های شرکت‌کننده و سطح مسابقات گفت: باید از همکاری خوب هیئت کاراته استان فارس در امر برگزاری این دوره ازمسابقات و همچنین فرمانداری شهرستان خرامه، اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته خرامه، سپاه ناحیه خرامه، مرکز  نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) خرامه، مدیریت سالن وحدت خرامه، داوران و برگزارکنندگان، تشکر به عمل آوریم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی