[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

بهبود روش‌های آموزشی در کمیته اتاق عمل بررسی شد ، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در دیدار با جمعی از اساتید گروه‌های مختلف آموزشی دانشگاه، چالش‌ها و دغدغه‌های آموزشی و درمانی را در کمیته اتاق عمل دانشگاه بررسی کرد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در این دیدار اقدامات و خدمات اساتید گروه‌های مختلف دانشگاه در ارائه خدمات تخصصی آموزشی و درمانی به ویژه در بحران کرونا را بسیار ارزشمند خواند و از تلاش‌های انجام شده قدردانی کرد. دکتر «سید وحید حسینی» هدف از برگزاری این نشست را انضباط و همه‌بینی فعالیت گروه‌های جراحی در پساکرونا و بهبود و توسعه فعالیت‌های اتاق عمل‌های بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانشگاه برشمرد و با توجه به نیازهای مختلف گروه‌های آموزشی نظیر اضافه شدن رشته‌ها و مقاطع جدید فلوشیپ و دستیار تخصصی در رشته‌های جراحی، پیرامون میزان فعالیت اتاق عمل‌ها، حضور اساتید در این مراکز درمانی و پذیرش دستیاران فوق تخصصی در این حوزه مواردی مطرح کرد.
دکتر «سیدوحید حسینی» رئیس دانشگاه در این نشست بر بهبود وضعیت آموزشی و ارائه خدمات تخصصی درمانی به مردم و مراجعان تأکید کرد.
مروری بر وضعیت اتاق عمل‌ها در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه و روند آموزشی موجود از دیگر محورهای این نشست بود که از سوی رئیس دانشگاه مورد ارزیابی قرار گرفت. مسئول ارشد حوزه سلامت فارس بر نقش و جایگاه مؤثر اساتید گروه‌های آموزشی در ارتقای دانشگاه و بهبود خدمات آموزشی و درمانی تأکید کرد و ارتقای وضعیت آموزشی و درمانی در مجموعه سلامت فارس را از دیگر اولویت‌های مسئولان دانشگاه خواند. در ادامه این نشست، چالش‌ها و وضعیت گروه‌های آموزشی دانشگاه نیز بررسی و راهکارهایی پیرامون موارد مطرح شده در این زمینه از سوی رئیس دانشگاه و دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه ارائه شد.
برخی از اساتید گروه‌های مختلف آموزشی دانشگاه نیز در این نشست پیرامون آخرین وضعیت اتاق عمل‌ها، چالش‌ها و نیازهای این حوزه در مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه، به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.
این نشست صبح روز چهارشنبه یکم آذر 1402، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور معاونان و مدیران ارشد دانشگاه و رؤسا و مدیران بیمارستان‌های دانشگاه برگزار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی