[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

زنجیره تولید در ویترین نمایشگاهی فارس ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی فارس، نخستین نمایشگاه تخصصی خدمات فنی و مهندسی، زنجیره تأمین، زیرساخت‌ها و نیازمندی‌های بخش صنعت به همراه نمایشگاه کارآفرین خدمات و فناوری‌های توسعه کسب و کار آغاز به کار کرد. مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: در این نمایشگاه 35 شرکت‌کننده از سراسر استان فارس در زمینه‌های تولید پهپاد، تولید پنل‌های خورشیدی و ارائه زنجیره تولید در بخش‌های دام و طیور، کشاورزی، صنعت و دانش‌بنیان‌ها، آخرین فعالیت‌های خود را به نمایش گذاشتند. محسن نهاوندی افزود: این نمایشگاه از یکم تا چهارم آذرماه از ساعت 16 لغایت 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس پذیرای علاقه‌مندان است.
برگزاری نمایشگاه تخصصی قهوه و نوشیدنی‌ها
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس افزود: علاوه بر نمایشگاه توسعه کسب و کار، هفتمین نمایشگاه تخصصی قهوه، چای، دمنوش، نوشیدنی‌ها و صنایع وابسته هم آغاز به کار کرد. نهاوندی گفت: در نمایشگاه تخصصی قهوه، 34 شرکت‌کننده در زمینه قهوه و محصولات فرآوری‌شده قهوه، تولید دستگاه رستری قهوه، تجهیزات کافه، تجهیزات و ماشین‌آلات کافه و رستوران حضور دارند.
وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان، تجار و بازرگانان در زمینه قهوه و نوشیدنی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند، تصریح کرد: در هفتمین نمایشگاه تخصصی قهوه انواع تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی و خانگی قهوه‌ساز و انواع ظروف چوبی سرو قهوه در کافه‌رستوران‌ها، در فضای بیش از 6هزار فضای نمایشگاهی به علاقه‌مندان به صنعت قهوه ارائه شده است. نهاوندی افزود: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه مسابقه ملی نوشیدنی‌های سرد، چالش دم‌آوری قهوه و کارگاه میکسولوژی نوشیدنی‌های سرد برگزار می‌شود. مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌الملی فارس ضمن دعوت از علاقه‌مندان به نمایشگاه نوشیدنی‌های قهوه، چای و دمنوش برای بازدید از این نمایشگاه جذاب گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند از یکم لغایت چهارم آذرماه از ساعت 16 تا 21 به سالن حافظ نمایشگاه بین‌المللی فارس 
مراجعه کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی