[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

جانشین فرماندهی سپاه فجر: تفکر بسیج، تفکرِ مقاومت است ، روزنامه شیراز نوین

جانشین فرماندهی سپاه فجر: 
تفکر بسیج، تفکرِ مقاومت است 

سرهنگ پاسدار جمالی گفت: تفکر بسیج، تفکرِ مقاومت و زیر بار زور ظالمان نرفتن و مبارزه با استکبار است. به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، هم‌زمان با هفته بسیج مراسم یادبود ۹۵ شهید والامقام بخش بانش و شهید مدافع امنیت حجت‌الاسلام شیخ محمد مؤیدی با حضور سرهنگ پاسدار هاشم جمالی برگزار شد. جانشین فرماندهی سپاه فجر در این مراسم با بیان اینکه کار بزرگ امام(ره) تأسیس نهاد بسیج با استفاده از ظرفیت مردم بود، گفت: تفکر بسیج تفکرِ مقاومت و زیر بار زور ظالمان نرفتن و مبارزه با استکبار است. وی خاطرنشان کرد: طنین‌انداز شدن تفکر بسیجی در کشور، چشم طمع دشمنان انقلاب اسلامی را کور کرده است. سرهنگ پاسدار جمالی با بیان اینکه بسیج نیروی کارآمد انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌هاست، گفت: در تفکر بسیجی، «نمی‌شود و نمی‌توانیم» جایی ندارد و اگر تفکر بسیجی بر مدیریت کشور حاکم شود، در تمام کارها به موفقیت دست پیدا می‌کنیم.
وی با بیان اینکه افتخار بسیج انجام کارهای بزرگ و عام‌المنفعه در کوتاه‌ترین زمان است، گفت: قدرت نامتناهی تفکر بسیجی و کار جهادی که برگرفته از ظرفیت مردمی است را در پیشرفت‌های کشور از جمله صنایع دفاعی و موشکی مشاهده می‌کنیم.
جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه خون پاک شهدا بقای ایران اسلامی را بیمه کرده است، گفت: یاد و خاطره شهدای بسیجی را در هفته بسیج گرامی می‌داریم. بدون شک آن روحیه ایثار و انقلابی‌گری امروز نیز الگوی بسیجیان در خدمت‌رسانی به مردم است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی