[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

استاندار فارس: شهرداران با متولی پروژه فیبر نوری تعامل کنند ، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس با یادآوری اینکه متولی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها وزارت ارتباطات است، از شهرداران استان خواست ظرف مدت یک هفته نسبت به دریافت نظریه شورا برای اجرای این پروژه اقدام کنند.
محمدهادی ایمانیه در جلسه کنترل پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در استان فارس که با حضور معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ۱۰ نفر از شهرداران استان فارس برگزار شد، گفت: پروژه فیبر نوری یک کلان‌پروژه ملی است که در دولت سیزدهم کلید خورده و در کشور و هم‌زمان استان فارس در حال اجراست؛ لیکن با توجه به وسعت استان فارس و دارا بودن بیش از ۱۲۰ شهر، اجرای پروژه در استان کار جهادی و توانمندی بیشتری می‌طلبد.
وی افزود: متولی حوزه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در کشور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و در این خصوص وزارت، اپراتورهای پیمانکار پروژه و سهمیه هر اپراتور را مشخص و ابلاغ کرده است. لذا شهرداران استان نیز مکلف‌اند ظرف مدت یک هفته نسبت به دریافت نظریه شورا برای اجرای این پروژه اقدام کنند.
استاندار فارس گفت: برای رفع موانع و تسریع در اجرای پروژه، قرارگاه جهادی فیبر نوری منازل و کسب و کارها را تشکیل داده‌ایم. اداره‌ کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان موظف است جلسات این قرارگاه را هر هفته برگزار کند و مسائل و هرگونه مشکلات در اجرای کار در این قرارگاه را بررسی، مرتفع و پیگیری کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی