[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

توزیع گاز مایع عملیاتی شد، روزنامه شیراز نوین

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، بر اساس اجرای بند ب تبصره 14 قانون بودجه سال 1402، گاز مایع در استان از ابتدای آذرماه بر اساس نرخ جدید توزیع می‌شود.  
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسداله طاهری مدیر منطقه از اجرای تغییر نرخ در گاز مایع خبر داد و گفت: این تغییر نرخ بر اساس اجرای بند ب تبصره 14 قانون بودجه سال 1402 با هدف توزیع بهینه و مدیریت مصرف از ابتدای آذرماه هم‌زمان با سراسر کشور در استان فارس نیز عملیاتی شده است.
اسداله طاهری مدیر منطقه فارس ضمن بیان این موضوع که روزانه به طور متوسط 270هزار تن گاز مایع در استان توزیع می‌شود، افزود: به منظور مدیریت مصرف و توزیع بهینه این فرآورده، بر اساس دستورالعمل جدید توزیع گاز مایع برای مصرف‌کنندگانی که از گاز شهری بی‌بهره هستند، همانند گذشته مشمول دریافت گاز مایع یارانه‌ای بوده و بدون تغییر نرخ و با نرخ مصوب یارانه‌ای انجام خواهد شد و برای سایر متقاضیان که مشمول دریافت گاز مایع یارانه‌ای نیستند، با نرخ فوب خلیج فارس انجام خواهد شد.
وی دریافت هرگونه فرآورده‌های نفتی را منوط به ثبت درخواست در سامانه فروش فرآورده‌های نفتی (سامانه سدف) و به صورت الکترونیکی بیان و اظهار کرد: در حال حاضر 13 شرکت موزع گاز مایع در سطح استان فعال می‌باشند و هماهنگی‌های لازم با این شرکت‌ها در خصوص تأمین و جذب به موقع سهمیه استان انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
طاهری تصریح کرد: تعیین نرخ گاز مایع توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام شده و این شرکت وظیفه تأمین و توزیع گاز مایع در استان را برعهده دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی