[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فرار متولیان ورزش از رسانه‌ها با کدام هدف؟، روزنامه شیراز نوین

فرار متولیان ورزش از رسانه‌ها با کدام هدف؟

 میثم محجوبی - گروه ورزش
چندی پیش در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، صراحتاً گلایه‌ای را به معاون وزارت ورزش و جوانان انتقال دادیم؛ گلایه‌ای مبنی بر اینکه چرا همیشه اهالی رسانه در استان فارس غریبه هستند و حتی نباید برای حضور در چنین جلسه مهمی از آنها دعوت شود. آیا مسئله پنهانی وجود دارد که اهالی رسانه به‌عنوان پل ارتباطی مسئولان و مردم نباید از آن اطلاع داشته باشند؟
این انتظار وجود داشت که در پی استعفای ناگهانی مدیرکل سابق، شفاف‌سازی خوبی انجام شود که این اتفاق رخ نداد و معاون وزارتخانه، تنها وعده داد که پس از بررسی‌های بیشتر، موضوع را رسانه‌ای کند.
با وجود طرح این گلایه در حضور مسئولان مختلف اداره ورزش و جوانان استان فارس، اما باز هم شاهد ادامه همان رفتار و عدم اطلاع‌رسانی در مواقع لازم بودیم.
روز جمعه در بازدید استاندار فارس از یکی از ورزشگاه‌های قدیمی شیراز، جای خالی رسانه‌های رسمی کاملاً احساس می‌شد. بازدید در سکوت خبری انجام شد و خبرنگاران به‌عنوان یکی از مطلع‌ترین افراد نسبت به وضعیت ورزش استان، نتوانستند در این رویداد حضور داشته باشند و مسائل و مشکلات این حوزه را با مقام عالی استان در میان بگذارند.
با روی کار آمدن فردی از جنس ورزش در رأس مدیریت استان، این انتظار وجود دارد که شاهد تغییر رویه در نوع ارتباط با رسانه‌ها باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی