[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

همگرایی برای فسادستیزی، روزنامه شیراز نوین

عضو شورای شهر شیراز خواستار شد:
همگرایی برای فسادستیزی

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
عضو شورای اسلامی شهر شیراز خواستار هم‌افزایی برای فسادستیزی شد. غلامحسن اسکندری عصر یکشنبه پنجم آذر، در نطق پیش از دستور خود در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج نه فقط یک سازمان و نهاد، که یک آرمان است و جریانی که هرکجا کشور نیاز داشته، با سر دویده و حاضر شده است.
افزود: امروز اما وظیفه بسیج صیانت از جهت‌گیری اساسی انقلاب است، تا تحقق همان شعارهایی که چهل و اندی سال پیش. مردم به آن شعارها اعتماد کردند و جان و مال خود را فدای آن اهداف والا کردند. وی اضافه کرد: امروز بزرگ‌ترین آفت حکمرانی دینی و مهم‌ترین انحراف از انقلاب نخستین و آسیب‌زاترین عامل به اعتماد مردمی، باندهای مخوف و درهم‌تنیده مافیایی ظلم و فساد هستند که همچون سرطان، دور گلوی مردم و دور دست و پای انقلاب پیچیده‌اند و با مکیدن شیره اعتماد عمومی و به بهای بدنام کردن مردمی‌ترین و دینی‌ترین انقلاب تاریخ معاصر، در حال بزرگ‌تر و مخوف‌تر شدن هستند. 
عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه مبارزه با فساد هم احتیاج به خون و آبرو دارد، ادامه داد: قطعاً جریان مخوف فساد، در مقابل ایستادگی جریان صالح بسیج بیکار نخواهد نشست و با پاپوش‌سازی و انگ‌چسبانی و آبروریزی قصد عقیم‌سازی هرگونه جریان برآمده از صالحین مصلح را خواهد کرد؛ اما این بار هم همه خواهیم دید که ایستادگی مصلحین و ایثار مبارزان با ظلم و فساد مافیایی، راهگشا و پیش‌برنده خواهد بود. 
اسکندری تصریح کرد: شبکه اختاپوسی فساد بداند، دوران بزن در رو دیگر تمام شده است و جریان اجتماعی بسیج، به یمن رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، به مرحله‌ای از رشد و آگاهی و توانایی رسیده که از این پس، هرگونه ضربه به جریان صالح را بر نخواهد تافت و آن را با پاسخی مؤثر و تعیین‌کننده جواب خواهد داد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی