[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شهردار کلان‌شهر شیراز: بزرگان محلات تأثیر ویژه‌ای در ارتباط با مردم دارند، روزنامه شیراز نوین

شهردار کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه شورای ششم کلان‌شهر شیراز، شورایی انقلابی، فرهنگی و دینی است، گفت: بخشی از بودجه فرهنگی قابل‌توجه است و باید صرف هزینه‌های زیرساختی شود و بخشی هم نرم‌‌افزاری و جاری است که در کوتاه‌مدت باید خروجی این حوزه و بازدهی آن را مشاهده کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در جلسه وحدت رویه و دستیابی به راهکارهای ارتقای فرهنگ، با بیان اینکه مدیران شهرداری در حوزه فرهنگی پای کار هستند، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در مسیر درستی حرکت کنیم، باید در نقشه راهی که تدوین می‌شود، تنها بر موضوعات خاص تمرکز شود. وی با بیان اینکه شورای ششم کلان‌شهر شیراز، شورایی انقلابی، فرهنگی و دینی است، گفت: بخشی از بودجه این حوزه قابل‌توجه است و باید صرف هزینه‌های زیرساختی شود و بخشی هم نرم‌‌افزاری و جاری است که در کوتاه‌مدت باید خروجی و بازدهی آن را مشاهده کنیم.
شهردار شیراز در خصوص ساختار سازمانی معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری این کلان‌شهر گفت: در سفر وزیر کشور در اواخر مهرماه به شیراز، این موضوع مطرح شد و پیشنهاد ایجاد و تأسیس سازمان فرهنگی به طور مجزا از معاونت ارائه شد. رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز نیز با تصریح بر سیاست‌های فرهنگی مدیریت شهری اظهار کرد: شهرداران مناطق می‌توانند جلودار مباحث فرهنگی باشند. محمدرضا هاجری در این خصوص خواستار حضور ناظران فرهنگی در مناطق یازد‌ه‌گانه شهرداری شیراز شد. وی با تأکید بر انجام مناسبات ملی و مذهبی به نحو بهینه در کلان‌شهر شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) به پیش‌بینی و تخصیص بودجه‌ای مشخص برای مناطق در ایام ویژه اشاره کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی