[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

استقبال پُرشور شیرازی‌ها از قهرمانان ملی، روزنامه شیراز نوین

هادی چوپان، نایب‌قهرمان شیرازی مسابقات مستر المپیا با استقبال پرشور ورزش‌دوستان به شیراز بازگشت.
به گزارش شیرازنوین، هادی چوپان، نایب‌قهرمان شیرازی مسابقات مستر المپیا، دیروز با استقبال پرشور ورزش‌دوستان به شیراز بازگشت.
ورزش‌دوستان شیرازی با شعار «هادی دوست داریم» از این قهرمان پرورش اندام استقبال کردند.
همچنین دیروز علی‌رضا نصیری و ابوالفضل زارع، مدال‌آوران رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان با استقبال مسئولان ورزش فارس و ورزش‌دوستان وارد شهر شیراز شدند.
آیین استقبال از این ورزشکاران با حضور مهدی کوکبی، رئیس گروه توسعه ورزش همگانی، رضا افتاده نسب، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرودشت و شکرالله مسکویی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران فارس صبح دیروز 5 آذرماه برگزار شد.
علی‌رضا نصیری، وزنه‌بردار فارسی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان جمهوری اسلامی ایران هفته گذشته در جریان این مسابقات با ثبت ۶ حرکت صحیح و با رسیدن به حدنصاب ۳۷۱ کیلوگرم با کسب نشان برنز یک‌ضرب و 2 مدال طلا در دوضرب و مجموع قهرمان شد. ابوالفضل زارع دیگر وزنه‌بردار مرودشتی نیز با کسب ۳ مدال نقره، نایب‌قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان شد.
زارع تنها ۱۷ سال سن دارد و در رده نوجوانان وزنه می‌زند؛ او مردادماه امسال در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا با حدنصاب ۳۴۸ کیلوگرم قهرمان نوجوانان آسیا و نایب‌قهرمان جوانان آسیا شده بود، اما به فاصله کمتر از ۴ ماه ۱۷ کیلوگرم افزایش رکورد داشت و موفق شد نایب‌قهرمان جوانان جهان شود.
این مسابقات به میزبانی کشور مکزیک برگزار شد و آرش حبیبی، رئیس هیئت وزنه‌برداری استان فارس و مرتضی رضائیان به‌عنوان سرپرست و مربی تیم در این مسابقات حضور داشتند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی