[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حضور استاندار فارس در مرکز سامد، روزنامه شیراز نوین

دکتر محمدهادی ایمانیه در ادامه سلسله‌حضورهای مستمر خود در مرکز ارتباط الکترونیکی دولت و مردم، پیش از ظهر دیروز با حضور در مرکز سامد، به مطالبات، انتقادات، پیشنهادات و نظرات مردم شریف استان فارس پاسخ داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در ادامه سلسله‌حضورهای مستمر خود در مرکز ارتباط الکترونیکی دولت و مردم، پیش از ظهر دیروز با حضور در مرکز سامد، به مطالبات، انتقادات، پیشنهادات و نظرات مردم شریف استان فارس 
پاسخ داد.
استاندار فارس در پایان این حضور با اشاره بر اینکه غالب مسائل مطرح شده، موارد شخصی و حقیقی افراد بود، گفت: مسائلی همچون هزینه درمان و اجاره مسکن در ارتباط تلفنی که با عزیزانی داشتم، مطرح شد که دستور دادم مستندات مربوط به بیماری فرد و هزینه‌های اجاره نیز به نحوی تدبیر شود.
دکتر ایمانیه به موارد و مشکلات شهر جدید صدرا نیز اشاره کرد و گفت: چند تماس هم به موضوعات شهر جدید صدرا مربوط می‌شد. به همشهری‌های خودم این نوید را دادم که از هفته آینده ۳۰ دستگاه اتوبوس در شهر شیراز و ۹ دستگاه در شهر جدید صدرا با تدابیر انجام شده برای خدمت‌رسانی به مردم وارد چرخه خواهند شد. در این حضور، استاندار فارس شنوای موارد و مسائل ۲۱ نفر از هم‌استانی‌های عزیز بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی