[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نهضت ملی مسکن به یک گفتمان امیدبخش تبدیل شده است، روزنامه شیراز نوین

امیر برومند معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس، به‌مراه محسن ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز و کریمی مدیر ماشین‌آلات بنیاد مسکن فارس، از پروژه‌های در دست اقدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیراز بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، برومند در حاشیه این بازدید اظهار داشت: شتاب‌بخشی به طرح نهضت مسکن و توسعه مناطق محروم فارس در دستور کار مسئولان استان فارس قرار دارد. بهره‌گیری از ابزارهای قانونی یکی از مهم‌ترین چشم‌اندازها و سیاست‌های مسئولان استان برای تحقق این هدف مهم است.
وی اضافه کرد: پیشبرد اقدامات در حوزه نهضت ملی مسکن و محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استان فارس یکی از رویکردهای مهم دولت است؛ رویکردی که با حضور مسئولان این استان در مناطق صعب‌العبور و حاشیه شهرها و مناطق محروم تبدیل به گفتمانی ماندگار شده است.
به گفته معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان فارس، طبق آخرین سرشماری جمعیت روستایی فارس، حدود یک‌میلیون و ۴۵۰هزار نفر یعنی معادل ۳۰ درصد جمعیت استان و تعداد روستاهای دارای سکنه این استان نیز افزون بر چهارهزار روستاست. بنیاد مسکن برای همه جمعیت روستایی برنامه عمران و سازندگی تدوین کرده است.
برومند ادامه داد: قطعاً اگر بتوانیم به علت مهاجرت‌ها در بسیاری از روستاها به صورت کارشناسی نگاه کنیم و اشتغال روستاها را حفظ کنیم، هیچ روستایی حاضر به مهاجرت و سکونت در حاشیه شهرها با این حجم از مشکلات موجود در این مناطق نخواهد شد؛ سعی بنیاد مسکن نیز بر این بوده که به روستاها توجه بیشتری شود و بخش قابل‌توجهی از اعتبارات را صرف کمک به روستاها کنیم.
محسن ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز نیز گزارشی از اجرای طرح‌های توسعه در این شهرستان ارائه داد و گفت: برخی طرح‌های عمرانی و پروژه‌های بهسازی روستاها مورد بازدید مسئولان بنیاد قرار گرفت و وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن در برخی شهرها بررسی گردید و آخرین تصمیمات و سیاست‌ها در این حوزه اتخاذ شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی