[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فصل مشترک مدیریت شهری شیراز و حوزه علمیه فارس رقم می‌خورد، روزنامه شیراز نوین

شهردار کلان‌شهر شیراز سه طرح‌ با مضامین آموزش آمران به معروف و نهی از منکر به روش نوین، ایران جوان بمان و فرهنگ شهروندی را از اهداف مشترک این فصل دانست و بیان کرد: در جلسه مشترک زمینه انعقاد تفاهم‌نامه در ابعاد آموزشی و فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در خصوص فصل جدید مشترک بین مدیریت شهری و حوزه علمیه، به اقدامات فرهنگی در این راستا اشاره کرد. شهردار کلان‌شهر شیراز سه طرح‌ با مضامین آموزش آمران به معروف و نهی از منکر به روش نوین، ایران جوان بمان و فرهنگ شهروندی را از اهداف مشترک این فصل دانست و گفت: در جلسه مشترک زمینه انعقاد تفاهم‌نامه در ابعاد آموزشی و فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت.
وی با تأکید بر اهمیت و دغدغه‌هایی که در حوزه فرهنگی وجود دارد، تصریح کرد: تلاش برای تبیین و ترویج اخلاق اسلامی و سبک زندگی اسلامی از مؤلفه‌هایی است که همه دستگاه‌ها برای نیل به آن باید تلاش کنند. محمدحسن اسدی با اعلام آمادگی شهرداری شیراز در ترویج فرهنگ شهروندی تصریح کرد: این موضوع در ردیف بودجه دیده شده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) نیز اعلام کرد: این جلسه به منظور بررسی طرح‌های پیشنهادی حوزه علمیه فارس برگزار شده که موارد بررسی و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.
محمدرضا هاجری حوزه علمیه فارس را مکلف کرد تا سرفصل‌های آموزشی، فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های مبلغان در سطح شهر را مشخص کنند.
حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس نیز با اشاره به تهیه طرحی با سه مبحث مهم و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: آموزش امر به معروف و نهی از منکر به روش نوین، ایران جوان بمان و فرهنگ شهروندی با محوریت شهر دوستدار خانواده و مباحث فرزندآوری، ازدواج نسل جوان و ارتقای فرهنگ شهروندی است. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی