[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

چوپان: خاک ایران را با چیزی عوض نمی‌کنم، روزنامه شیراز نوین

گرگ پارسی که بعد از سه ماه به ایران بازگشته، می‌گوید هیچ‌وقت خاک ایران را با هیچ جای دنیا عوض نمی‌کند.
به گزارش ورزش سه، هادی چوپان که طی روزهای اخیر در نمایشگاه دوبی ماسل شو حاضر شده بود، بعد از حدود 3 ماه به شیراز برگشت؛ جالب اینکه چوپان حتی بیشتر از سال قبل که عنوان قهرمانی مسترالمپیا را کسب کرده بود، مورد استقبال مردم قرار گرفت.
قبل از بازگشت به شیراز هادی چوپان در دبی در مراسمی باشکوه حاضر شد و در حالی که خیلی از ایرانیان حاضر در دبی در این مراسم حاضر بودند، مورد تجلیل قرار گرفت. صحبت‌های هادی چوپان مثل همیشه خیلی‌ها را تحت تأثیر خودش قرار داد. 
این‌طور که از صحبت‌های نایب‌قهرمان مسترالمپیای 2023 برداشت شد، او همچنان با انگیزه و اشتیاق به فکر کسب قهرمانی‌های بیشتر در این رویداد بزرگ است و از خانواده‌اش به شدت به‌ خاطر سختی‌هایی که می‌کشند، تقدیر و تشکر می‌کند.
اما مثل همیشه موضوع ماندن هادی چوپان در آمریکا و احتمال تغییر تابعیت او هم در این مراسم مطرح شد و مورد سؤال قرار گرفت؛ هادی چوپان به سبک خودش پاسخ جالبی به این سؤال و شایعات همیشگی داد: «هادی چوپان تا الآن بیش از 5 پاسپورت عوض کرده و 160 کشور دنیا را گشته است؛ همه کشور ها را دیدم، اما معتقدم اگر همه این کشورها را جمع کنی، مخففش می‌شود: ایران. همه‌چیز در ایران داریم و تنها کشوری هستیم که مردمش قدر قهرمانی را می‌دانند. خیلی‌ها می‌گویند تو بزرگترین قهرمان ایران هستی، چرا ماشینت این است یا چرا این‌قدر ساده به فلان مجلس می‌روی؟ من می‌گویم شخصیت افراد مهم است.»
او در بخش دیگری از صحبت‌های خود می‌گوید: «ورزش کشور ما نیاز داشت که یک ساندو(جایزه برنده مسترالمپیا) داشته باشد؛ خدا را شکر بعد از 60 سال برگزاری مسترالمپیا اولین ایرانی و حتی اولین آسیایی هستم که توانستم ساندو را به کشورم بیاورم. شاید من تنها قهرمانی باشم که بعد از قهرمانی دنبال این نیستم که اسمم در روزنامه بخورد یا تلویزیون از من گزارش بگیرد؛ به بچه‌هایم نیز یاد دادم که جزئی از این آب و خاک هستند و مادر اصلی همه ما ایران است.»
این صحبت‌ها نشان می‌دهد حاشیه‌های مسترالمپیای 2023 و نایب‌قهرمانی چوپان که از نظر خیلی از کارشناسان به ناحق اتفاق افتاده بود، او را ناامید نکرده و قرار است این قهرمان شیرازی همچون گذشته زیر نظر هنی رامبد، مربی ایرانی-آمریکایی خود تمریناتش را ادامه دهد. البته که اخیراً از سوی هنی رامبد اعلام شده هادی چوپان برخلاف سال‌های گذشته که فقط در یک رقابت مسترالمپیا در طول سال شرکت می‌کرد، قرار است امسال در آرنولدکلاسیک آمریکا نیز حاضر شود که چند ماه دیگر برگزار خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی