[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز معرفی شد، روزنامه شیراز نوین

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز معرفی شد

در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سپهر سروری به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی و از زحمات حسین ناطقی مسئول سابق این تشکل تقدیر و تشکر شد. به گزارش دریافتی شیراز نوین، دکتر محمدهادی ایمانیه دیروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با تقدیر و تشکر از مجموعه بسیج دانشجویی اظهار داشت: پرکاربودن، تلاش جهادی، اهل تفکر، کار مردم راه انداختن و... از ویژگی‌های یک بسیجی است.
وی با بیان اینکه کار و زندگی بدون هدف‌گذاری معنا ندارد، افزود: عدم تلاش برای رسیدن به هدف و عقیده نیز فایده ندارد.
استاندار فارس با بیان اینکه دانشجو باید اهل سیاست باشد و در کنار علم، کار سیاسی نیز انجام دهد، اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک کار ضروری بوده و انتظار می‌رود که با نحوه صحیح آن آشنا شویم. ایمانیه با تأکید بر راه انداختن کار مردم و مشکلات آنها را حل کردن توسط همه مسئولان، گفت: همه ما باید خوش‌اخلاق و اخلاق‌مدار باشیم.
وی در ادامه با اشاره به تأثیرگذاری بیشتر کار جمعی، بر کار جمعی و تیمی تأکید و تصریح کرد: باید با برنامه و هدف بود و به مدیریت زمان نیز توجه کرد.
استاندار فارس با بیان اینکه دانشجویان و اساتید با تلاش و جدیت می‌توانند بدحجابی در دانشگاه را به نحو شایسته حل کنند، ادامه داد: دانشجویان با علم به نحوه صحیح امر به معروف و نهی از منکر در بحث مبارزه با فساد نیز کمک کنند. در ادامه این مراسم، دکتر سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تقدیر و تشکر از مجموعه بسیج دانشجویی این دانشگاه، بسیجیان را افرادی مخلص و پرتلاش برشمرد و گفت: مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در برنامه‌های مختلف به صورت فعال و تأثیرگذار بوده‌اند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی