[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تولید «گلادیاتور ۲» از هفته آینده از سر گرفته می‌شود، روزنامه شیراز نوین


در حالی که ساخت فیلم دوم «گلادیاتور» به دلیل اعتصاب انجمن بازیگران متوقف شده بود تولید آن از هفته آینده از سرگرفته می‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از ورایتی، فیلم‌برداری دنباله «گلادیاتور» از ۴ دسامبر(۱۳ آذر) در مالت از سر گرفته خواهد شد.
فیلم‌برداری این فیلم حماسی تاریخی با اعتصاب بازیگران در تیرماه متوقف شد، اما پس از انتشار اعلامیه ۸ نوامبر مبنی بر اینکه انجمن بازیگران با اتحاد تهیه‌کنندگان بر سر قرارداد جدید سه‌ساله به تواقف رسیده‌اند، استودیوها شروع به تولید مجدد چندین فیلم مهم کردند. اعتصاب بازیگران ۱۱۸ روز به طول انجامید و پس از آن به پایان رسید که استودیوها برای اولین بار با انجمن بازیگران بر سر چگونگی استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌های سینمایی و تلویزیونی به یک نتیجه واحد دست پیدا کردند و افزایش دستمزد هم تأیید شد.
دنباله «گلادیاتور» با بازی پل مسکال که بازیگر اصلی «افترسان» و نامزد اسکار است و همچنین پدرو پاسکال، بازیگر «آخرین ما» و دنزل واشینگتن ساخته می‌شود. کانی نیلسن و درک ژاکوبی که در فیلم اصلی سال ۲۰۰۰ حضور داشتند هم دوباره در نقش خود ظاهر می‌شوند، اما راسل کرو که شخصیت اصلی «گلادیاتور» بود در این فیلم حضور ندارد، زیرا شخصیت او در آن فیلم می‌میرد. فیلم اول برنده اسکار بهترین فیلم شد.
«ناپلئون» جدیدترین فیلم اسکات از هفته پیش در سینماها اکران شد؛ اسکات در مصاحبه‌ای با نیویورکر درباره اکران آن فیلم گفت که ۹۰ دقیقه از فیلم «گلادیاتور ۲» را ویرایش کرده است که ظاهراً سکانسی را در بر می‌گیرد که در آن قهرمان با دسته‌ای از بابون‌ها مبارزه می‌کند. اسکات گفت که ایده این سکانس پس از تماشای ویدئویی از حمله بابون‌ها به گردشگران در آفریقای جنوبی به ذهن او رسید. اسکات افزود: بابون‌ها گوشت‌خوار هستند؛ آیا می‌توانی ۲ ساعت با پای چپت از سقف آویزان شوی؟ نه! اما یک بابون می‌تواند.
پارامونت پیکچرز دنباله «گلادیاتور» را در سطح جهانی توزیع می‌کند؛ این فیلم ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴(۲ آذر ۱۴۰۳) راهی سینماها می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی