[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تأمین اعتبار بازنگری ۴۴ طرح هادی روستایی شهرستان لامرد، روزنامه شیراز نوین

تأمین اعتبار بازنگری ۴۴ طرح هادی روستایی شهرستان لامرد

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لامرد گفت: با اعتبار اختصاص یافته، طی امسال و سال آینده طرح‌های هادی ۴۴ روستای این شهرستان بازنگری می‌شود. طرح هادی، سند توسعه ۱۰ساله روستاهاست.
شهریار زارعی روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: سال گذشته طرح هادی ۲۶ روستای لامرد از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بازنگری شد که شمار آنها امسال افزایش یافته و نوعی جهش در بازنگری طرح‌های هادی محسوب می‌شود.
وی با اشاره به ضرورت بازنگری طرح‌های هادی روستایی متناسب با شرایط کنونی، گفت: در کمیته برنامه‌ریزی لامرد، تأمین اعتبار لازم برای بازنگری و تهیه طرح هادی ۴۴ روستای شهرستان مصوب و موافقت‌نامه آن ابلاغ شد. مدیر بنیاد مسکن لامرد ادامه داد: از هم‌اکنون عملیات نقشه‌برداری و تهیه یا بازنگری تعدادی از روستاها شروع شده و نقشه‌برداران دیگر روستاها نیز به زودی انتخاب و مشغول به کار خواهند شد. زارعی یادآور شد: طرح هادی روستا سند توسعه هر آبادی با افق ۱۰ساله است و پس از این مدت باید موردبازبینی قرار گیرد.
وی اذعان کرد: در سال‌های گذشته به دلیل کمبود اعتبارات تخصیصی، هرساله امکان بازنگری تعداد انگشت‌شماری از طرح‌ها فراهم می‌شد و به همین سبب روستاهای زیادی با گذشت بیش از ۱۵ سال در انتظار این خدمت مانده‌اند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی