[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پتروشیمی شیراز خوش درخشید، روزنامه شیراز نوین

نشان عالی مدیر سال به مهندس حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز اعطا شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شیراز، هشتمین اجلاس نشان عالی مدیر سال هشت آذرماه ۱۴۰۲ با هدف تحقق اهداف سیاست‌های کلان اقتصادی با نگاه ویژه به جایگاه مدیران و همچنین ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی و ارائه راهکارهای نوین مدیریت بین‌المللی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. در این اجلاس، مهندس حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی با توجه به ارزیابی در این اجلاس و با نگاه به تخصص، شایستگی، روحیه جهادی و انقلابی در راستای کارآفرینی، اشتغال‌زایی و نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی و طرح‌های در دست اجرا موفق به دریافت نشان عالی مدیر سال در سال ۱۴۰۲ گردید و از ایشان تقدیر به عمل آمد.
هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با رویکرد تجلیل از مدیران ارزش‌آفرین و تأثیرگذار در صنعت و اقتصاد کشور با حمایت‌کنندگان دولتی از جمله وزارت راه و شهرسازی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت نفت، وزارت صنعت معدن و تجارت، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران، مرکز تجارت جهانی و سازمان تأمین اجتماعی برگزار گردید.
در این اجلاس، سخنرانان متعددی از دانشگاه، صنعت، مجلس و دولت صحبت‌هایی در این حوزه داشتند که برای حاضرین در این اجلاس مفید واقع شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی