[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ضیافت گل برپا می‌شود، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از برگزاری هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه، ادوات باغبانی، تجهیزات گلخانه‌ای، سیستم‌های نوین آبیاری و نهاده‌های کشاورزی در شیراز خبر داد. به گزارش ایرنا، مجتبی دهقان‌پور گفت: نمایشگاه مذکور روز دوشنبه سیزدهم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با حضور برترین تولیدکنندگان از ۱۷ استان کشور آغاز به کار می‌کند.به گفته وی، نمایشگاه در چهار سالن با مساحتی بالغ بر پنج‌هزار مترمربع و با حضور حدود ۲۰۰ شرکت‌کننده برگزار می‌شود.
دهقان‌پور اظهار کرد: در زمان برپایی نمایشگاه، مسئولان و کارشناسان باتجربه و خبره از مدیریت‌های باغبانی، آب و خاک و حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در غرفه‌ای در سالن بهار حضور دارند و به بازدیدکنندگان مشاوره‌های علمی، فنی و تخصصی ارائه می‌دهند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان در محل نمایشگاه اشاره کرد و افزود: موضوع دوره‌های آموزشی آشنایی با مقررات و فرایندهای صدور QR Code، آشنایی با فرایند صدور پروانه گلخانه، آشنایی با هوشمندسازی گلخانه‌ها، تأمین گرمایش با استفاده از انرژی خورشیدی، اصول مدیریت گلخانه، تغذیه درختان پسته و مراقبت و نگهداری‌های گیاهان آپارتمانی و آشنایی با سیستم‌های نوین آبیاری است که با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس انجام می‌شود.
نمایشگاه مذکور از سیزدهم لغایت هفدهم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس از ساعت 16 الی 22 پذیرای بازدیدکنندگان است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی