[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تور شهروندی بازدید از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری شیراز، روزنامه شیراز نوین

دانشجویان رشته عمران از محل دفع و پردازش پسماند برمشور بازدید کردند.
به گزارش امور ارتباطات و آموزش شهروندی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، در راستای برگزاری تورهای شهروندی برای بازدید از پروژه‌های عمرانی و خدماتی و فرهنگی شهرداری شیراز، این سازمان میزبان دانشجویان رشته عمران دانشگاه آپادانای شیراز برای آشنایی با محل دفع و پردازش پسماند برمشور بود.
دانشجویان این دانشگاه که چندی پیش در جلسه پرسش و پاسخی با حضور رئیس شورای شهر شیراز و مسئولان شهری شرکت کرده بودند، خواهان بازدید از پروژه‌ها، خدمات و روش‌های خدمات‌رسانی در شهرداری شیراز شدند که این درخواست با هماهنگی شهرداری شیراز و استقبال سازمان مدیریت پسماند کلید خورد.
این بازدید با هدف تشریح مشکلات و معضلات زیست‌محیطی برای دانشجویان و آشنایی آنها با اقدامات انجام شده در شهرداری شیراز برای مدیریت بهینه و بهداشتی پسماند‌های شهری و عفونی تولید شده در این کلان‌شهر و همچنین معرفی اهداف کلان مدیریت پسماند شهرداری در راستای به صفر رساندن دفن پسماند انجام شد.
80 نفر از دانشجویان رشته عمران دانشگاه آپادانا از بخش‌های مختلف محل دفع و پردازش پسماند شهر شیراز در منطقه برمشور شامل سایت‌های زمستانه و تابستانه دفن پسماند‌های شهری، سایت دفن پسماند عفونی، خط یک و دو کارخانه پردازش پسماند و سایت تولید کود کمپوست بازدید کردند.
آشنایی با پروژه‌های در دست اجرا و در حال ساخت سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز نیز از دیگر بخش‌های این بازدید بود.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی