[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

حافظیه امسال از اکثر زمین‌های ایران بهتر است این حرف‌ها یعنی فرار رو به جلو ، روزنامه شیراز نوین

متولی ورزش شیراز به انتقاد سرمربی سایپا از زمین چمن ورزشگاه حافظیه واکنش نشان داد و طرح چنین صحبت‌هایی را فرافکنی و فرار رو به جلو توصیف کرد. 
به گزارش ایسنا، عصر روز چهارشنبه، هشتم آذرماه یک دیدار از هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، بین دو تیم شهر راز شیراز و سایپا تهران در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
این دیدار از سطح کیفی بسیار پایینی برخوردار بود و سیدمهدی حسینی نسب، سرمربی تیم سایپا دلیل اصلی این موضوع را وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه عنوان کرد.
در پی انتشار صحبت‌های این سرمربی در خبرگزاری ایسنا، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز در صدد پاسخ‌گویی برآمد و در تماس با خبرنگار این خبرگزاری در خصوص این موضوع مطالبی را مطرح کرد.
سیدکمال پاک‌فطرت با بیان اینکه طرح چنین مسائلی در توجیه ضعف فنی از سوی سرمربی یک تیم، بیشتر به یک فرار رو به جلو شبیه است، گفت: این نوع صحبت‌ها دیگر در فوتبال ما نخ‌نما شده است و ربط دادن ناکامی تیم به چنین چیزهایی، محلی از اعراب ندارد. زمین مسابقه برای هر دو تیم شرایط یکسان دارد و در 13 هفته‌ای هم که از رقابت‌ها گذشته، کسی در خصوص وضعیت زمین چمن حافظیه چنین صحبت‌هایی را مطرح نکرده بود. 
وی افزود: البته ما منکر این نیستیم که زمین حافظیه، شرایط ایده‌آلی ندارد، اما در لیگ یک زمین‌های زیادی داریم که وضعیتی بدتر از حافظیه دارند؛ بنابراین زیر سؤال بردن تلاش‌های عده زیادی که با تمام وجود سعی کرده‌اند این زمین را حفظ و نگهداری کنند، دور از انصاف است. به جرأت می‌توانم بگویم که زمین چمن حافظیه با وجود تمام مشکلاتی که دارد، هم‌اکنون یکی از بهترین زمین‌های چمن کشور است.
پاک‌فطرت تأکید کرد: با وضعیتی که چمن‌های فوتبال کشورمان دارند، هر کسی می‌تواند نتیجه نگرفتن تیمش را با طرح چنین موضوعی توجیه کند، اما کسی نمی‌تواند با این صحبت‌ها، زحمات و تلاش‌های دست‌اندرکاران آن را زیر سؤال ببرد.
این مدیر ورزشی با بیان اینکه چمن ورزشگاه حافظیه در همه سال‌های گذشته دچار مشکلاتی بوده، اظهار کرد: امسال مسئولان آماده‌سازی چمن با تمام وجود سعی کردند آن را آماده نگه دارند؛ حتی اجازه یک جلسه تمرین به دو تیم شیرازی قبل از هر مسابقه که حق طبیعی آنها بود، داده نشد تا چمن آبرومندی در میزبانی‌ها داشته باشیم. وقتی چنین تلاش‌هایی را می‌بینیم، دور از مرام و معرفت است که بخواهیم زحمات شبانه‌روزی همکاران و کارگران زحمت‌کش این ورزشگاه را نادیده بگیریم.
سیدکمال پاک‌فطرت که خود از ورزشی‌نویسان قدیمی استان فارس نیز محسوب می‌شود در پایان صحبت‌های خود گفت: بنده اصلاً اهل مصاحبه نیستم، اما صحبت‌هایی که مطرح شد ناراحت‌کننده بود و لازم دانستم درباره این قضیه حرف بزنم و از بچه‌های پرتلاش ورزشگاه حافظیه دفاع کنم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی