[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

صعود شهید شاملی به رده سوم، روزنامه شیراز نوین

کمیته انضباطی فدراسیون هندبال رأی خود را در خصوص برگزار نشدن دیدار تیم‌های نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون اعلام کرد؛ تیم نفت و گاز به دلیل عدم حضور برابر تیم کازرون بازنده شد و این تیم به رده سوم جدول صعود کرد.
به گزارش شیرازنوین، دیدار تیم‌های نفت و گاز و شهید شاملی که قرار بود در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان درگچساران برگزار شود به دلیل عدم حضور نیروهای انتظامی و عوامل حراست طبق قانون این بازی لغو شد.
‌کمیته انضباطی فدراسیون هندبال براساس بررسی جمیع اوراق و محتویات پرونده و قرائت گزارش ناظر مسابقه طبق آیین‌نامه مسابقات و ماده۱۲،‌۴۶ و ۵۵ از مقررات انضباطی مصوبه سال ۱۴۰۰، نتیجه این مسابقه را ۱۰ بر صفر به سود تیم شهید شاملی اعلام و باشگاه نفت و گاز گچساران را به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
با اعمال این رأی در جدول رده‌بندی تیم شهید شاملی با ۱۰ امتیاز به رده سوم جدول صعود کرد و تیم نفت و گاز هم با ۶ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.
هم‌اینک در جدول رده‌بندی پس از انجام ۶ بازی صنعت مس کرمان با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد؛ گیتی پسند اصفهان با ۱۱ امتیاز دوم و تیم شهید شاملی کازرون هم با ۱۰ امتیاز سوم است.
در رقابت‌های هندبال برتر مردان ۱۲ تیم شرکت دارند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی خواهند کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی