[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

استاندار فارس: طب در منزل باید رواج بیشتری یابد، روزنامه شیراز نوین

به گزارش دریافتی شیرازنوین، استاندار فارس گفت: طب متعالی، طب در منزل و طب در کنار خانواده به عنوان یک مرحله میانی باید رواج و رونق بیشتری یابد.
دکتر محمدهادی ایمانیه در آیین بهره‌برداری از مرکز مراقبت‌های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر در بیمارستان چمران شیراز افزود: بین بستری بودن در بیمارستان‌ها و شرایط ویژه بستری بودن در بخش‌های بیمارستانی و بازگشت به خانه، یک مرحله دیگر نیز نیاز است که دیده شود؛ چراکه برخی افراد امکان ماندن در منزل را ندارند و نیاز به یک مرحله بینابینی دارند که باید سپری شود.
وی ادامه داد: با تحقق این مهم، از یک طرف تخت‌های بیمارستانی برای بیمارهای اورژانسی و حاد تخلیه می‌شود و از طرف دیگر از آنجا که ممکن است شرایط منزل برای حضور بیمار مهیا نباشد، این مراکز جایگزین می‌شوند.
استاندار فارس، ضمن تقدیر از خیران استان گفت: آنها برای استان برکت آورده و آبرو ایجاد کردند و قطعاً در هر کجا که باشند، باید به آنها افتخار کرد.
ایمانیه افزود: ما قدردان انسان‌های شریف و خیری که در مسیر رفع مشکلات و گشودن گرهی از کار مردم پیش‌قدم می‌شوند و فرزندان خود را نیز به نحوی تربیت می‌کنند که از خودشان در کار خیر پیشروتر می‌شوند، هستیم.
وی ادامه داد: بسیار خرسندیم که امروز شاهد به نتیجه رسیدن یکی از اقدامات بسیار خوب، ارزشمند، مفید و اولویت‌دار حوزه سلامت استان هستیم که امیدواریم این کار به الگویی برای سایر استان‌ها تبدیل شود.
او اظهار کرد: کار خیر استمرار لازم دارد. حرکت در مسیر رضایت خداوند قطعاً با پاداش همراه است و علاوه بر بهره اخروی، خداوند به زندگی‌های معمولی و دنیوی آنها نیز برکت می‌دهد. رئیس مجمع خیرین تأمین سلامت فارس هم گفت: هم‌اینک حدود ۲هزار خیر و نیک‌اندیش با این مجمع در ارتباط هستند.
علی‌اکبر رامجردی در خصوص ساخت مرکز مراقبت‌های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر هم بیان کرد: این مرکز بنا بود ابتدا در ۲ طبقه و با حدود یک‌هزار متر زیربنا احداث شود که با کمک خیر نیک‌اندیش حاج فرهاد مهرپور، در هفت طبقه و زیربنای بیش از سه‌هزار و ۷۰۰ متر احداث شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی