[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آماده‌باش صنوف برای انتقال ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش دریافتی شیرازنوین، با امضای تفاهم‌نامه چندجانبه شهرداری، اتاق اصناف، سرمایه‌گذار و اتحادیه‌های سنگ‌فروشان، تعمیرگاه‌های ماشین‌آلات سبک و سنگین، درب و پنجره‌سازان آلومینیوم و آهن، مقدمات انتقال و سامان‌دهی این صنوف در یک بازه زمانی مشخص به خارج از سطح شهر و در سایت‌های موردنظر در دستور کار قرار گرفت.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: امضای تفاهم‌نامه مطلع آغاز فعالیتی بزرگ در کلان شیراز برای سامان‌دهی و انتقال مشاغل مزاحم شهری است.محمدتقی تذروی افزود: امیدواریم سامان‌دهی این چند رسته شغلی مزاحم با اتحاد و همدلی ایجادشده در بازه زمانی مشخص انجام و حلاوت آن نصیب شهروندان شیراز شود.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با تقدیر از سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی در خصوص ایجاد زیرساخت‌های ایجادشده در مدت اخیر در تمامی مأموریت‌ها و ریل‌گذاری صحیح مسیر سامان‌دهی مشاغل مزاحم شهری، اظهار داشت: امضای تفاهم‌نامه چندجانبه آغاز حرکت بزرگی است تا مشاغل مزاحم شهری با سرعت بیشتری سامان‌دهی شوند.
مسعود زارعی با قدردانی از همراهی سرمایه‌گذاران با این اقدام ارزشمند، تصریح کرد: انتظار داریم با حمایت و همراهی استانداری، فرمانداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان و دیگر دستگاه‌های متولی شهری و استانی، این حرکت ارزشمند به تعیین تکلیف و سامان‌دهی تمامی مشاغل و صنایع مزاحم موجود در شهر شیراز منجر شود.
به‌زودی کلنگ آغاز عملیات اجرایی یکی از شهرک‌های مشاغل به زمین زده می‌شود
سید عبدالهادی خسروفرد، رئیس اتاق اصناف استان فارس با مثبت ارزیابی کردن تعامل ایجادشده و پیگیری‌های شهرداری شیراز، گفت: تلاش می‌کنیم در آینده نزدیک کلنگ آغاز عملیات اجرایی یکی از شهرک‌های مرتبط با تفاهم‌نامه به زمین زده شود.
شهرداری بر سامان‌دهی و انتقال مشاغل مزاحم اصرار و از آن حمایت می‌کند
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: شهرداری با عنایت به تکلیف قانونی و مطالبه شهروندان به سامان‌دهی و انتقال مشاغل مزاحم شهری اصرار و از آن حمایت می‌کند. غلامرضا غلامی بابیان اینکه شهرداری یکی از ارکان سامان‌دهی مشاغل مزاحم شهری است، اضافه کرد: شهرداری با حمایت شورای اسلامی شهر تا پایان سامان‌دهی و انتقال مشاغل مشخص‌شده در کنار سایر متولیان است و پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.
سامان‌دهی مشاغل مزاحم و آلاینده با برنامه‌ریزی و پیگیری مستمر
رئیس سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز با بیان اینکه شهردار شیراز بر سامان‌دهی و سامان‌دهی مشاغل مزاحم شهری تأکید دارد، اظهار داشت: در مدت اخیر مشکلات و موانع هریک از سایت‌های سامان‌دهی مشاغل و صنایع مزاحم و آلاینده شناسایی شده و رفع این مشکلات در دستور کار سازمان قرارگرفته است. 
شفیعی افزود: ایجاد همدلی و تعامل بین‌دستگاهی منجر به هم‌افزایی اتاق اصناف، اتحادیه‌ها، سرمایه‌گذاران و شهرداری گردیده و برای آغاز عملیات واگذاری زمین و احداث سایت تفاهم‌نامه‌ای چهارجانبه تهیه و تنظیم شد. رئیس سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری در ادامه بیان داشت: در تفاهم‌نامه منعقدشده، به جزئیات کامل و زمان‌بندی مشخص از واگذاری زمین، شرح وظایف متولیان تا فرهنگ‌سازی توجه شده و پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته 
است. 
پژمان شفیعی خاطرنشان کرد: بر اساس مطالبات بحق شهروندان و پرونده‌های مطروحه در کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، شهرک سنگ جهت صنف سنگ‌برها و سنگ‌فروشان و سایت سامان‌دهی و انتقال صنف تعمیرگاه‌های ماشین‌آلات سبک و سنگین که هم‌اکنون در خیابان یقطین فعال هستند، صنف درب و پنجره‌سازان آلومینیوم و آهن، در خارج از محدوده شهر برای انتقال اصناف مرتبط پیش‌بینی‌شده که با امضای این تفاهم سامان‌دهی و همکاری همه‌جانبه، برنامه انتقال عملیاتی‌تر شده و سرعت خواهد 
گرفت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی