[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بدشانس نبودیم، قهرمان می‌شدیم، روزنامه شیراز نوین

فرنگی‌کاران فارس بر سکوی نایب‌قهرمانی لیگ برتر کشتی ایران ایستادند.
به گزارش شیرازنوین، رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی ایران با قهرمانی فولاد، نایب‌قهرمانی نفت و گاز زاگرس جنوبی و سومی دانشگاه آزاد قم به پایان یافت.
مرحله نهایی این رقابت‌ها در اهواز جریان داشت و کشتی‌گیران نفت و گاز زاگرس جنوبی تنها نماینده فارس که با اقتدار توانسته بودند به این مرحله راه پیدا کنند در نخستین بازی مقابل کشتی‌گیران دانشگاه آزاد قم بر روی تشک آمدند.
شاگردان مجید رمضانی در این دیدار با حساب پنج بر پنج حریف را متوقف کردند و به دلیل کسب امتیازات بهتر در جریان این دیدار به‌عنوان تیم برنده و فینالیست شناخته شدند.
کشتی‌گیران نفت و گاز زاگرس جنوبی در جدال نهایی برابر تیم فولاد علی‌رغم شایستگی نتیجه را واگذار کرده و به نایب‌قهرمانی و مدال نقره لیگ برتر ایران رضایت دادند.
مهدی احدی، محمد عشیری، میثم دلخانی، سعید ارجمند، مرتضی پورعیسی، محمدرضا مختاری، جمال اسماعیلی، پژمان پشتام، وحید دادخواه، امید آرامی، مرتضی الغوثی، رضا عباسی، امیر رضا اکبری و مرتضی الغوثی برای نفت و گاز زاگرس جنوبی در دیدارهای مرحله نهایی بر روی تشک آمدند.
ماشاالله حسینی مدیر فنی،  مجید رمضانی سرمربی، رحیم گیوی و قیطاسی مربیان این تیم بودند.
مدیر باشگاه نفت و گاز زاگرس جنوبی با تبریک به مناسبت این عنوان ارزشمند اظهار کرد: نایب‌قهرمانی لیگ برتر کشتی فرنگی ایران افتخاری بود که نصیب ورزش کشتی فارس و شیراز شد.
دکتر آرش فدعم گفت: حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور در واقع نیاز کشتی فارس محسوب می‌شد که بعد از مدت‌ها رایزنی و تلاش با موافقت و تصمیم وزارت نفت برطرف شد و ما توانستیم با قدرشناسی از این تصمیم گام‌های محکمی را در حین مسابقات برداریم. 
رئیس امور ورزش نفت و گاز زاگرس جنوبی افزود: در مرحله گروهی به عنوان قهرمانی گروه خود دست پیدا کردیم و در نیمه‌نهایی هم مقتدر ظاهر شدیم؛ اگر کم‌شانس ظاهر نمی‌شدیم الآن قهرمان ایران بودیم.
فدعم تأکید کرد: در کنار زحمات کشتی‌گیران و کادر فنی تیم، قطعاً حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دکتر افشار، رئیس تربیت بدنی شرکت ملی نفت و مهندس منتصری، مدیرعامل، مهندس دوران، مدیر منابع انسانی، مصلی نژاد، مدیر مالی و همچنین اعضای هیئت‌مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در کسب این عنوان ارزشمند تأثیرگذار بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی