راهاندازی شناسه تأیید خدمترسانی، روزنامه شیراز نوین
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز خبر داد:
راهاندازی شناسه تأیید خدمترسانی
رئیس هیئتمدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: جهت ارتقای سطح خدمترسانی و افزایش رضایتمندی مردم برای نخستین بار در سطح شرکتهای آب و فاضلاب کشور، در کلانشهر شیراز فرایندی به نام شناسه خدمترسانی راهاندازی شده است. بهمن بهروزی افزود: پس از اجرایی شدن و بهکارگیری سیستم CRM در سامانه دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان، جهت ارتقای سطح خدمترسانی و افزایش رضایتمندی مردم در کلانشهر شیراز شناسه تأیید خدمترسانی با بهرهگیری از علم و تکنولوژی انجام شد. وی راهاندازی شناسه تأیید خدمترسانی را خدمتی دیگر از حوزه CRM اعلام کرد و ابراز داشت: این پروژه یکی از 11 پروژه مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور میباشد. وی خاطرنشان کرد: ارسال شناسه چندرقمی یکتا بعد از اتمام خدمت درخواست شده به شماره همراه متقاضی و ارائه آن از سوی مشترک و در صورت پایان کار و جلب رضایت مشترک، اطلاعرسانی کمیت و کیفیت خدمت ارائهشده به مسئول اکیپهای امداد، از جمله خدمات این سیستم است. بهروزی اذعان داشت: این روند نمونه بارز نظارت آنی تا اتمام کار میباشد و از این طریق میتوان زمان حضور را به صورت لحظهای کنترل و اطلاعرسانی نمود و از هدر رفتن توان نیروی انسانی و هزینههای صورت گرفته جلوگیری کرد و درنهایت به افزایش راندمان ارائه خدمت به مشترکان منجر میشود. مدیرعامل آبفا شیراز ابراز کرد: این پروژه مبنایی برای ارزیابی پیمانکاران در بخش خدمات فوریتی میباشد که بهزودی در خدمات غیر فوریتی نیز به کار گرفته خواهد شد. وی گفت: درخواستهایی که بدون گواهی پایان کار در سیستم باقی بماند، مورد پایش، بررسی و تحلیل واقع خواهد شد و با توجه به گزارش ثبتشده میتوان عملکرد کلی پیمانکار در طول قرارداد را ارزیابی نمود.
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
خبرهای تصادفی روزنامه شیراز نوین