[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

پیگیری‌های رئیس اتحادیه صنف پزندگان شیراز به ثمر نشست، روزنامه شیراز نوین

 مریم شمالیان- گروه خبر

قول مساعد رئیس اتاق اصناف مرکز  استان فارس برای رفع مشکلات کله‌پزان
طی شکایت‌های واصله از طرف اعضای رسته صنف کله‌پز به ریاست محترم اتحادیه صنف پزندگان شیراز، صمد روشن‌ضمیر در خصوص کمبود گاز مایع فشار قوی جهت پاک‌کردن کله‌پاچه و نبود مدیریت لازم در کشتارگاه دام و طیور فارس نسبت به توزیع عادلانه کله‌پاچه، رئیس اتحادیه صنف پزندگان شیراز به‌همراه جناب عبدالهادی خسروفرد، رئیس محترم اتاق اصناف مرکز استان فارس، جناب علیرضا رعنایی، نایب‌رئیس اتاق اصناف مرکز استان و بازرسان اتحادیه صنف پزندگان شیراز در محل کارگاه کله‌پاک‌کنی حضور یافتند و با هدف رسیدگی به مشکلات صنف کله‌پز- طباخی جلسه‌ای در دفتر این کارگاه برگزار شد.
ریاست اتاق اصناف مرکز استان فارس، جناب آقای خسروفرد در این جلسه با مقامات مرتبط، هماهنگی‌های لازم را به عمل آوردند که گاز مایع به صورت تعاونی به کارگاه انتقال داده شود تا کمبود گاز موجب افزایش قیمت کله‌پاچه نگردد.
در جلسه فوق، صمد روشن‌ضمیر، ریاست محترم اتحادیه صنف پزندگان شیراز از جناب خسروفرد، ریاست محترم اتاق اصناف مرکز استان فارس خواستار در نظر گرفتن نماینده قانونی جهت توزیع عادلانه کله‌پاچه خام در کشتارگاه شد و جناب خسروفرد در این خصوص با ریاست اتحادیه صنف پزندگان شیراز موافقت کرد و قول مساعدت داد.
رئیس اتحادیه صنف پزندگان شیراز متذکر شد که طی هماهنگی‌های انجام‌شده با ریاست محترم بسیج اصناف فارس، برادر پاسدار مهدی دوکوهکی از ظرفیت بازرسان بسیج اصناف جهت نظارت بر کارگاه‌های کله‌پاک‌کنی و محل دپوی غیرمجاز استفاده خواهد شد. در این جلسه، روشن‌ضمیر از همکاری‌های بی‌دریغ و مکرر بسیج اصناف سپاه فجر استان فارس و هیئت‌رئیسه محترم اتاق اصناف مرکز استان فارس تشکر و قدردانی کرد.
 اتحادیه‌های صنفی متولی پیگیری مشکلات اعضای خود هستند 
رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس در این جلسه گفت: اتحادیه‌های صنفی متولی پیگیری مشکلات اعضای صنف خود هستند و ما هم به‌نوبه خود در اتاق اصناف مرکز استان فارس تمامی مسائل و مشکلاتی را که به ما منعکس می‌شود، موردپیگیری قرار می‌دهیم.
عبدالهادی خسروفرد افزود: تأمین گاز مایع به عنوان نیاز رسته کله‌پز صنف پزندگان شیراز نیز موردتوجه و پیگیری قرار می‌گیرد و تمام سعی خود را برای اینکه مواد مصرفی اصناف هزینه کمتری داشته باشد، به کار می‌گیریم. وی تصریح کرد: همچنین در خصوص نظارت بر روند توزیع کله‌پاچه با دانشگاه علوم پزشکی شیراز جلسه‌ای خواهیم داشت و از ظرفیت بسیج اصناف سپاه فجر استان فارس نیز در این زمینه بهره خواهیم گرفت. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی